لرستان/در مراسمی با حضور شهاب‌الدین صدر ؛

برگزاری همایش ملی بیداری اسلامی در خرم‌آباد

طی مراسمی با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس، احزاب و اقشار مردم، همایش ملی منطقه‌ای بیداری اسلامی با موضوع فرهنگ ولایت در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛دبیر همایش ملی بیداری اسلامی لرستان شامگاه دوشنبه در نخستین همایش ملی بیداری اسلامی در خرم‌آباد ضمن اشاره به اینکه بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان عربی و شمال آفریقا بی‌تردید ملهم و متأثر از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: در زمینه بسط و گسترش منویات مقام معظم رهبری به منظور بصیرت افزایی ملت ایران و نگاهی دوباره به رویکردهای منطقه‌ای - جهانی این تحولات، همایش بیداری اسلامی در لرستان برگزار شده است.
سید محمدصادق شاهرخی گفت: شناخت جنبه‌های گوناگون بیداری اسلامی، آسیب شناسی و نگاهی عمیق به این تحولات از جمله محورهای برگزاری این همایش بوده است.
شاهرخی با بیان اینکه این همایش با هدف تبیین ویژگی‌های موج بیداری اسلامی در مناطق در حال تحول برگزار شده عنوان کرد: آسیب شناسی این موج که رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی در خصوص آن فرمودند، اگر این آسیب‌ها شناسایی نشوند و راه و چاره‌ای برای ان اندیشیده نشود، چه بسا این موج موجب انحراف تحولات اخیر در منطقه شود، نیز از دیگر اهداف این همایش است.
وی با بیان اینکه تحولات منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، گفت: وجه اشتراک انقلاب اسلامی با تحولات منطقه در مردمی‌بودن، اسلام‌گرایی و استکبار ستیزی است.
دبیر همایش ملی بیداری اسلامی لرستان با بیان اینکه امروز کشورهای منطقه ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند، اذعان داشت: آمریکا و صهیونیست به برکت حکومت اسلامی و بیداری اسلامی که در بین امت اسلامی به راه افتاده دیگر نمی‌توانند قد علم کنند.
طی مراسمی با حضور شهاب‌الدین صدر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس، احزاب و اقشار مختلف مردم همایش ملی منطقه‌ای بیداری اسلامی با موضوع فرهنگ ولایت شامگاه دوشنبه در خرم‌آباد برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.