مدیركل ورزش و جوانان استان قزوين

هیات‌های ورزشی برای جذب حامیان مالی تلاش كنند

مديركل ورزش و جوانان استان قزوين از پی گیری اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین برای احداث سالن وزنه برداری طبق توافق قبلی با رییس فدراسیون این رشته و استاندار خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از اداره كل ورزش و جوانان استان قزوين، اكبر محمودی مدير كل ورزش و جوانان استان قزوين،‌ اظهارداشت: اداره كل ورزش و جوانان استان به لحاظ قانونی در ارایه منابع مالی به هیات ها به منظور شركت در رقابت های باشگاهی محدودیت دارد.

مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به این كه با تلاش برخی از مسوولین هیات ها هم اكنون بعضی رشته ها از حامیان مالی خوبی برخوردار شده اند،اظهار كرد:هیات های ورزشی اگرچه كار سختی در جذب حامیان مالی دارند ولی نباید با توجه به این مساله، فعالیتی از خود نشان نداده و در این مورد ساكن باشند.

وی با اشاره به این كه اداره كل ورزش و جوانان استان نیز در حد امكان و بضاعت خود هیات ها را در جذب حامی مالی حمایت می كند،اظهار كرد:ما از تا حد توان از كمك به هیات های ورزشی دریغ نكرده ایم.

محمودی در ادامه با اشاره به این كه هم اكنون پی گیری و اجرای مصوبات سفر دوم هیات دولت به استان در احداث فضاها و سالن های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است،اظهار كرد:در حال حاضر ساخت 13 سالن ورزشی سالن ورزشی مربوط به مصوبات از محل اعتبارات وزارت نفت در حال انجام می باشد كه احداث برخی از آنها رو به اتمام قرار دارد.

مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین همچنین از انتخاب پیمانكار برای احداث سالن اختصاصی بدمینتون خبر داد و گفت:با انتخاب پیمانكار در هفته جاری به زودی عملیات اجرایی این سالن ورزشی در شهرك مینودر قزوین آغاز خواهد شد.

وی در پایان از پی گیری اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین برای احداث سالن وزنه برداری طبق توافق قبلی با رییس فدراسیون این رشته و استاندار خبر داد و یادآور شد:از معاونت برنامه ریزی استانداری قزوین پی گیر تامین اعتبار برای اجرای این طرح ورزشی هستیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.