afc برنامه ریزی درستی نداشت

حریف ما واقعا به تساوی راضی شده بود

سرمربی استقلال پس از تساوی تیمش برابر نسف قاراشی ازبکستان گفت: حریف دفاعی بازی می‌کرد و حتی این مساله باعث شد که بازیکنان در پاسکاری دچار مشکل شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نسف قارشی ازبکستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و با تیمی قدرتی بازی داشتیم که بازی رابسته بود و فضا را از ما گرفته بودند. ما ۵ روز قبل ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و از نظر توان بدنی دچار مشکل شده بودیم اما بازیکنان تلاش خود را کردند. حریف آنقدر بسته بازی می‌کرد که در پاس‌ها به مشکل خوردیم.

مظلومی ادامه داد: در نیمه دوم حریف فشارآورد و موقعیت هم داشتند. نسف قارشی تیم خوبی بود و از نحوه بازی‌شان مشخص بود که برای مساوی آمده بودند و در نهایت به هدفشان هم رسیدند.

وی افزود: ما فیلم بازی این تیم را دیده بودیم. آنها در بازی نخست مقابل الجزیره موقعیت‌های زیادی را از دست دادند اما درضد حمله گل خوردند. الجزیره نیز امروز 3 بر 2 پیروز شد و این مساله نشان می‌دهد که گروه ما سخت است. با توجه به داشته‌هایمان پیش بینی این بازی سخت را می‌کردیم.

مظلومی درباره راه‌های رسیدن به گل برابر نسف قارشی نیز بیان کرد: راه‌های مختلفی را امتحان کردیم و سانتر از جناحین را دردستور کار قرار دادیم. در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم و اگر دروازه آنها باز می‌شد با توجه به کندی دفاعشان می‌توانستیم به گل‌های دیگری دست پیدا کنیم.

وی همچنین درباره عملکرد برهانی گفت: امروز روز خوب برهانی نبود و چند توپ لو داد. ما هم شریفات که بازیکنی سرعتی است را آوردیم تا از سرعتش استفاده کنیم. او هم دو موقعیت گل داشت و اگر در ضربه‌های آخر دقت می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: از مهاجمان انتظار داریم که گل بزنند اما آنها از موقعیت‌هایشان استفاده نکردند و دو مهاجم تازه نفس روی نیمکت داشتیم که آنها را به زمین آوردیم.

مظلومی ادامه داد: باید نیرو‌هایمان راتقسیم کنیم. ما 120 دقیقه در بازی گذشته بازی کردیم و چهار روز دیگر هم با ذوب‌آهن بازی داریم. ضمن اینکه در وسط زمین هم دستمان بسته است و به همین دلیل از حسینی استفاده کردیم. از آنحایی که او خصوصیات دفاعی دارد سرعت حمله ما کم شد و در این بازی هم نیاز داشتیم که سرعتمان را بالا ببریم.

مظلومی درباره دیر به میدان امدن محسن یوسفی گفت: تعویض سوم را باید با احتیاط‌‌‌‌‌‌تر انجام دادیم و نمی‌شد زودتر این تعویض را انجام داد.

وی با اشاره به برنامه‌های AFC و بازی در روز نخست سال گفت: در هر صورت این برنامه AFC است و نمی‌شود کاری کرد اما به هر حال بازی در این روز در عملکرد ما بی تاثیر نبود.

وی افزود: ضمن اینکه این اولین بار است که دوب ازی پشت سر هم در ایران برگزار می‌شود و این باعث شد که از یک جلسه تمرینی محروم شویم. شاید AFC پیش بینی نمی‌کرد که ما از پلی‌آف صعود کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار