برمودا در خانه نمایش

نمایش " برمودا " نوشته " اکبر حسنی " و کارگردانی " فرهاد درودگر" از چهارشنبه 14 دی ماه در خانه نمایش روی صحنه می رود.

به گزارش باگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه نمایش، در نمایش«برمودا» که یکی از نمایش های پذیرفته شده در دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان ( حقیقت ) است " علی فلاحت پیشه " ، " راهیل رستمیان " ، "محسن زین العابدین " و " جعفر کرمانی " به ایفای نقش می پردازند.
نمایش برمودا نگاهی نو به وقایع عاشورا و به طور همزمان به تروریسم دارد. کارگردان ،در اجرای صحنه و دکور نمایش نیز از شیوه ایجاز(مینی مالیستی) بهره برده است.
از دیگر عوامل نمایش می توان به "امیدیوسفی" به عنوان آهنگساز، فرهاد درودگر به عنوان طراح صحنه ، فرزاد درودگر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز ، الهه ناظری به عنوان منشی صحنه ، ستاره قلی پور به عنوان طراح لباس، رویا پاشاکی به عنوان طراح بروشور و پوستر و حسین زاغری به عنوان مسئول روابط عمومی اشاره کرد.
فرهاد درودگر ، متولد 1356،فارغ التحصیل رشته تئاتر، عضو انجمن کارگردانان خانه تئاتر ، مستندساز، تدوینگر و کارشناس هنری اداره کل زندانهای استان تهران است. وی تاکنون نمایش هایی چون «آرش» ، «نقش زن» ، «جنون» و ... در تالار مولوی، دانشگاه سوره و جشنواره تئاتر مقاومت و تئاتر دانشگاهی روی صحنه برده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.