پروانه معصومی:

جشنواره تئاتر فجر مجالی برای آشنایی جامعه هنری است

پروانه معصومی ضمن ابراز علاقه به دیدن نمایش در ایام برپایی جشنواره تئاتر فجر، برگزاری این رویداد را مجالی برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه هنری کشور با یکدیگر دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگارن، پروانه معصومي بازیگر توانمند سینمای ایران در گفت وگو با پایگاه رسمی اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره برگزاری این جشنواره گفت: تجربه نشان داده وجود رقابت در فعالیت های هنری به این مسئله کمک می کند که هنرمندان و کارشان روند رو به رشد و پویایی را طی کنند. جشنواره نیز یکی از موثرترین مکان ها برای ایجاد رقابت بین هنرمندان است.
معصومی با تاکید بر لزوم شناخت توانای های جوانان شهرستانی عنوان کرد: جشنواره تئاتر فجر مجالی است که جوان های شهرستانی کارشان را در مقایس وسیعی تر به نمایش دربیاورند و با دیدن سایر اجراها سطح کمی و کیفی کارشان را افزایش دهند. نکته حائز اهمیت دیگر لزوم دیده شدن هنرهای نمایشی در مواجه با تماشاگر است که باعث می شود کار هنرمند روند روبه رشدی داشته باشد.
این بازیگر ضمن تاکید بر لزوم دیدن نمایش در جشنواره تئاتر فجر گفت: مواقعی که در تهران باشم و همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر فجر باشد، حتما نمایش های را برای دیدن انتخاب می کنم. البته در دوره ای هم به عنوان داور در جشنواره تئاتر حضور داشتم و تجربه خوبی بود که با استعدادهای جوان تئاتری از نزدیک آشنا شوم. در حال حاضر نیز برای انتخاب دیدن نمایش به مقوله آشنا شدن با دیگرهنرمندان را نیز مدنظر قرار می دهم./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار