معاون اول رييس جمهور تاکيد کرد؛

توقف تخلفات اقتصادي با تکميل بانک اطلاعات مشتريان شبکه بانکي

معاون اول رييس جمهور با اشاره به لزوم نظارت همه جانبه بانک مرکزي بر عملکرد‌هاي پولي و بانکي و همچنين شفاف سازي هرچه بيشتر، بر ضرورت تکميل بانک جامع اطلاعات مشتريان شبکه بانکي کشور در اسرع وقت تاکيد کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحيمي در جلسه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي اظهار داشت: اگر بانک جامع اطلاعاتي مشتريان به صورت کامل تکميل و از طريق آن همه فعاليت‌هاي پولي و بانکي تحت نظارت بانک مرکزي قرار گيرد، شاهد متوقف شدن بسياري از تخلفات اقتصادي خواهيم‌ بود.
معاون اول رييس جمهور از حمايت‌هاي بي دريغ و همه جانبه در جهت تقويت بانک مرکزي خبر داد و از مسئولين اين بانک خواست هرچه سريعتر بانک جامع اطلاعات مشتريان و سامانه تسهيلات و تعهدات بانکي را نهايي کنند.
در اين جلسه نماينده بانک مرکزي گزارشي از اقدامات صورت گرفته در جهت تکميل بانک جامع اطلاعت مشتريان شبکه بانکي کشور ارائه و از اعمال برخي محدوديتهاي انضباطي و همچنين برنامه‌هاي آتي بانک مرکزي در جهت خدمت‌رساني بيشتر به مردم خبر داد.
در اين نشست همچنين به دنبال موضوعات جلسات گذشته ستاد، در خصوص تخلفات برخي شرکت‌ها بحث و تبادل نظر و برنامه‌ريزي‌هايي براي رسيدگي به اين تخلفات صورت گرفت.

/ع2

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار