معاون برنامه ريزي استاندار اردبيل خواستار شد

هيأت هاي اجرايي و نظارت تمام توان خود را براي برگزاي يك انتخابات سالم به كار گيرند

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل بر برگزاری یك انتخابات مبتنی بر عدالت تاكید كرد و گفت: هیأت های اجرایی و نظارت و دست اندركاران انتخابات، به عنوان امانتداران آرای مردم، تمام توان خود را برای برگزاری یك انتخابات پرشور و سالم به كار بگیرند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان، مهدی مهدیزاده معاون برنامه ريزي استاندار اردبيل در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد افزود: دشمنان نظام و انقلاب از مدت ها قبل برای حضور كمرنگ مردم و ایجاد تفرقه در انتخابات پیش روی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری های كلانی كرده اند.

وی، بر برگزاری یك انتخابات مبتنی بر عدالت تاكید كرد و ادامه داد: هیأت های اجرایی و نظارت و دست اندركاران انتخابات، به عنوان امانتداران آرای مردم، باید تمام توان خود را برای برگزاری یك انتخابات پرشور و سالم و بدون تقلب به كار بگیرند.

وی، كثرت ثبت نام كنندگان نمایندگی مجلس را نشانه ی حاكمیت مردمسالاری دینی در كشور و رشد و پویایی شعور سیاسی مردم ایران اسلامی خواند و گفت: هركسی را كه شورای نگهیان تائید كند برای ما محترم است .

مهدیزاده، ولایت فقیه را عمود خیمه و رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: رهبری و رهنمودهای هوشمندانه و حكیمانه مقام عظمای ولایت، توطئه های دشمنان را نقش بر آب كرده و موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی در عرصه های مختلف شده است.

وی، در ادامه اعتبارات تملك دارایی استان اردبیل را در سال جاری یك هزار و 90 میلیارد ریال عنوان كرد و افزود: تا كنون 63 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی، سهم استان را از اعتبارات خشكسالی، 150 میلیارد ریال بیان كرد و گفت: صد در صد اعتبارات خشكسالی استان اردبیل محقق شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل، كل اعتبارات هزینه ای استان اردبیل را بالغ بر 820 میلیارد ریال ذكر كرد و ادامه داد: تمام همّ و غم ما بر این است كه توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان ها دقیقاً بر اساس عدالت انجام شود و در حق هیچ شهرستانی اجحاف نشود.

او، سهم پارس آباد مغان را از اعتبارات عمرانی استان، منهای اعتبارات هزینه ای، افزون بر 270 میلیارد ریال عنوان و اضافه كرد: 5/14 درصد اعتبارات عمرانی استان، سهم پارس آباد است كه با جذب آن شاهد تحول اساسی در این منطقه ی مرزی خواهیم بود.

وی، به ضرورت خدمات رسانی و توجه بیشتر به مناطق كمتر توسعه یافته و محروم استان اشاره و عنوان كرد: مردم باید بیشتر طعم شیرین خدمت رسانی را بچشند، لذا بهترین روزمان زمانی است كه یك فقیر هم در سطح استان نداشته باشیم.

وی، مسوولان دستگاه های اجرایی را به تلاش برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم فراخواند و اظهار كرد: كار و خدمت بی منت در حكومت اسلامی، ثواب است و اجر و پاداش زیادی دارد.

فرماندار پارس آباد مغان نیز گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای مردم در انتخابات، كاندیداها از راه اندازی ستاد تبلیغاتی در مركز و خیابان های پرتردد و شلوغ شهر خودداری كنند.

وی، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری یك انتخابات باشكوه و سالم در این حوزه انتخابیه فراهم شده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.