رئيس کميته اسلامي روسيه:

نيروي دريايي ايران مي تواند در 30 دقيقه، ناوگان پنجم آمريکا را نابود کند

کارشناس روس و رئيس کميته اسلامي روسيه گفت: نيروي دريايي ايران مي تواند در سي دقيقه، ناوگان مجهز پنجم امريکا را در بحرين نابود کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سلام نيوز، حيدر جمال رئيس کميته اسلامي روسيه در گفتگو با پايگاه اينترنتي سلام نيوز درباره اظهارات اخير مقامات رسمي ايران در مورد مسدود کردن تنگه هرمز افزود: اگر اروپا با به کار گيري روش هاي قديمي امپرياليستي ايران را به چالش بکشاند و بخواهد خواست خود را به آن ديکته کند و بر اساس اصل "همه با هم برابرند ولي بعضي ها از بقيه برابرترند" اين کشور را تحريم کند ، تهران از حق کاملي براي پاسخ دادن به تحريم ها با کمک تحريم برخوردار است.

وي افزود ايران حق دارد با اعمال تحريم به اروپا نشان دهد که زمان حکومت يک جانبه امپرياليسم غربي پايان يافته است.

به عقيده وي، اين مساله با به کارگيري نيروي نظامي قابل حل نيست چون احتمال مين گذاري تنگه هرمز وجود دارد و هيچ حمله اي به تهران فايده اي نخواهد داشت.

کارشناس روس در خصوص موضع کشورهاي عربي در صورت مسدود شدن تنگه هرمز گفت: طبيعتا آنها طرف غرب را خواهند گرفت چون هنوز يک سري نخبگان فراماسونري حامي غرب به خصوص درکشورهاي شبه جزيره عرب و عراق تحت اشغال سياسي امريکا حکومت مي کنند.

البته درمورد عراق اوضاع تا حدي متفاوت است چون نقش تهران در اين کشور از نقش امريکا کمتر نيست ولي درمورد قطر، امارات و عربستان بايدگفت نخبگان انها که حامي امريکا و انگليس و از نظر ايدئولوژيکي با نظم جهاني همراه هستند و براي پول حاصل از نفت زندگي مي کنند طبيعتا سر و صدا به پا مي کنند و با تهران به تسويه حساب مي پردازند.

حيدر جمال افزود: زماني که ايران تنگه استراتژيک هرمز را مسدود کرد در صورت تلاش ناوگان پنجم امريکا مستقر در بحرين براي دخالت در اوضاع و جلوگيري از مسدود کردن تنگه هرمز ، نيروي دريايي ايران مي تواند در 30 دقيقه ناوگان پنجم امريکا را نابود کند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار