سمنان/وزیر ورزش و جوانان؛

واگذاری باشگاههای استقلال و پیروزی به بخش خصوصی

وزیر ورزش و جوانان گفت: باشگاههای استقلال و پیروزی به تدریج به بخش خصوصی واگذار می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛محمدعباسی وزیر ورزش و جوانان ظهر روز دوشنبه در نشستی با حضور حجت الاسلام سید مرتضی موسوی امام جمعه میامی، کاظم جلالی نماینده مردم شهرستانهای میامی و شاهرود و جمعی از مسئولان محلی در محل دفتر امام جمعه، در خصوص فعالیتها و امکانات ورزشی در این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

دراین نشست امام جمعه میامی، گفت: هرچند از این به بعد حضور وزرا در شهرستان تازه تاسیس میامی ضروری می باشد ولی حضور وزیر ورزش و جوانان در این زمان برای منطقه و جوانان ما از ضروریات بود.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی اظهار داشت: شهرستان میامی آمیخته به مردمانی پاک، سالم، ورزش دوست و ولایی است و همیشه قدردان نظام جمهوری اسلامی، رهبری و دولت خدمتگذار بوده است.

موسوی در ادامه به ضروریات ورزش در این منطقه خصوصا استخر سرپوشیده، زمین چمن، سالن ورزش باستانی و راه اندازی سالن های ورزشی دیگر درمیامی اشاره کرد.

عضو شورای شهر میامی نیز در این نشست به خدمات ارزنده دولت عدالت محور از قبیل ارتقاء بخش میامی به شهرستان، بهره مندی از گازشهری و دیگر خدمات اشاره و تصریح کرد: این شهرستان تاکنون با همت دولتمردان رشد خوبی داشته است.

سید حسن موسوی اظهار داشت: شهرستان میامی ورزشکاران خوبی را درخود جای داده است که درسطح استان و کشور به خوبی درخشیده اند.

عضو شورای شهر میامی افزود: باید قبول کنیم که این شهرستان از لحاظ ورزش در فقر مطلق است.

موسوی بهره مندی از زمین چمن، استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره را حق مردم متدین و صبور منطقه دانست.

وزیر ورزش و جوانان نیز در پایان این جلسه گفت: با توجه به آشنایی خوبی که از این شهرستان دارم باید بگویم، در امور جوانان و ورزش در این شهرستان باید برنامه ریزی مناسبی کرد.

محمد عباسی در جهت رفع کمبودهای ورزشی این شهرستان به خصوص ورزش زورخانه ای تاکید کرد و در این زمینه دستورات لازم را صادر کرد.

همچنیندر بخش پایانی از این نشست، عباسی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص واگذاری دو تیم استقلال و پیروزی به بخش خصوصی گفت: این امر به تدریج و طبق قانون دنبال می شود.

محمد عباسی به منظور بازدید از امکانات و برگزاری جلسات با مسئولان عالی رتبه استان سمنان به این استان سفر کرده است.

وزیر ورزش و جوانان علاوه بر بازدید از شهرستان های میامی، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار در جلسه ای با استاندار و نمایندگان استان نیز شرکت خواهد داشت./س 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.