مدیرکل کمیته امداد کرمان:

صداقت در اطلاع‌رسانی ابزار موفقیتی در پیشبرد اهداف است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: صداقت و شفافیت در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد، ابزار موفقیتی در پیشبرد اهداف است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، غلامرضا حسنخانی در پنجمین کمسیون تخصصی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کمیته امداد استان کرمان اظهار داشت: صداقت در اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش عملکرد امداد به صورت شفاف ابزار موفقیت امداد در پیشبرد اهداف است.
وی خاطرنشان کرد: جامعه‌‌ پیرامون امداد که نقش مهمی در تأمین بخشی از هزینه‌های امداد را ایفا می‌کند، انتظار دارد تا محل مصرف درآمدهای امداد و نوع خدماتی که به نیازمندان ارائه می‌‌کند به صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود.
حسنخانی روابط عمومی امداد را پل ارتباطی میان خیران و نیازمندان دانست و گفت: باید از طریق روابط عمومی نیازهای محرومان به خیران اطلاع‌رسانی شود تا خیران بر اساس نیاز محرومان در انجام امور خیر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند.
وی به طعم شیرین خدمت به محرومان اشاره و ‌بیان کرد: زمانی که نیاز محرومان و گزارش‌های عملکرد امداد مطابق با واقعیت‌ها و با صداقت بیان می‌شود بر شیرینی خدمتگزاری در امداد می‌افزاید.
حسنخانی به تعلق خاطر کارکنان امداد نسبت به امور امداد و محرومان اشاره کرد و گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان اثرات معنوی زیادی بر زندگی کارکنان امداد گذاشته و این موضوع موجب دلگرمی بیش از پیش آنها به امدادگری است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.