مشهد/ رئیس اتحادیه هتل داران استان خبر داد؛

اشغال 85 درصدی هتل‌های خراسان رضوی در نخستين روز از سال 1391

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی از اشغال 85 درصدی ظرفیت هتل های استان در نخستین روز از فروردین 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان رضوی، محمد قانعی اظهار داشت: میانگین اشغال ظرفیت هتل های خراسان رضوی از 25 اسفند 90 تا نخستین روز از فروردین 91 کمتر از 40 درصد بوده است.

وی افزود: البته در روز 29 اسفند 90، اشغال هتل ها به 75 درصد و در روز نخستین فروردین به 85 درصد رسید و در همین راستا پیش بینی می شود که امروز 90 درصد از هتل های خراسان رضوی اشغال شود.

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی خاطر نشان کرد: البته با توجه به این که موج ورود مسافرین اغلب به نخستین روزهای فروردین مربوط می شود که بر این اساس اشغال ظرفیت هتل های استان در هفته دوم فروردین به 75 درصد باز می‌‌گردد.

قانعی در ادامه بر رضایتمندی 95 درصدی مسافرین از هتل های خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: در پنج روز گذشته تعداد کمی شکایت به دست ما رسیده است که کارشناسان این اتحادیه در کمتر از 15 دقیقه به شکایات رسیدگی کردند.

وی در پایان با اشاره به هتل پنج ستاره بزرگ درویش در مشهد اظهار داشت: این هتل پنج ستاره که دارای 25 اتاق و مجموعه آبی پیشرفته نسبت به دیگر مجموعه های آبی در سطح استان است، در چند روز آینده به صورت آزمایشی با حضور جمعی از مسئولین استانی افتتاح خواهد شد و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز به صورت رسمی افتتاح می شود./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.