مشهد/

گروه‌های بسیج سلامت نیشابور شبانه‌روز پاسخ‌گوی زائران امام رضا(ع) هستند

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: گروه‌های کشیک بسیج سلامت نوروزی به نحوی در سه شیفت ساماندهی شده‌اند که پاسخ‌گوی شهروندان نیشابوری و زائران حضرت امام رضا(ع) و گردشگران در تمام ساعات شبانه‌روز هستند.

دکتر سیدکاظم فرهمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مشهد اظهار داشت: با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان تمام امکانات بهداشتی و درمانی از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده در خدمت مسافران و شهروندان قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: اتوبوس‌های آمبولانسی در محل میدان بسیج نیشابور و سایر پایگاه‌های اورژانس در سطح نقاط شهری و جاده‌های مواصلاتی نیشابور با سایر شهرستا‌ن‌ها آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های بهداشت محیط معاونت بهداشتی، کارشناسان اداره غذا و دارو آماده بازدید از مراکز اقامتی و رفاهی و تفریحی و مراکز تهیه و توزیع غذا هستند.

 

رئیس ستاد بسیج سلامت نوروزی نیشابور، از آمادگی دو غرفه ستاد بسیج سلامت نوروزی در محل میدان بسیج و مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری به همراه مراکز کشیک برای اطلاع‌رسانی به مسافران خبر داد.

 

فرهمند ادامه داد: علاوه‌ بر انتشار نشریه راهنمای سفر با مشارکت سایر ادارات چهار هزار تراکت اطلاع‌رسانی کشیک‌‌های نوروزی به همراه دو بیلبورد در چهارراه انقلاب و مقابل بیمارستان 22 بهمن به شهروندان و مسافران مقوله اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند.

 

وی یادآور شد: شماره تلفن‌های کشوری 09678 برای اعلام تخلفات بهداشتی و 05513351636 برای اعلام مشکلات روابط عمومی در ستاد بسیج سلامت نوروزی آماده پاسخ‌گویی هستند/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.