شست و شوی 1100 متر پل هوایی در منطقه 11

شهردار ناحیه دو شهرداری منطقه 11 گفت: شست و شوی 1100 متر پل هوایی عابر پیاده، 100 عدد علائم ترافیکی، 85 متر تابلوی ترافیکی، 90 عدد از تابلوها و چراغ های راهنمایی و تیرهای برق، 8 هزار و صد متر از جداول خیابانهای سطح ناحیه، 540 عدد از سطل های زباله و مخازن به منظور حفظ نظافت و بهداشت توسط واحد اجرایی اداره خدمات شهری ناحیه دو انجام شد.

فراقتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: همچنین لایروبی 5 هزار و صد و بیست متر از انهار سطح ناحیه و نصب پنج عدد سطل زباله توسط این بخش صورت گرفت.
وی اضافه کرد: رفع 33 مورد از سد معبرهای بساطی، 29 مورد سد معبر های ساختمانی، 3 مورد از متکدیان، 2 مورد از سد معبر وانت بار و 14 مورد سد معبر چرخ دستی با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و رفاه حال آنان انجام شد.
فراقتی خاطر نشان کرد:با هدف زیبا سازی و حفظ نمای بصری شهر امحا شعار نویسی و رنگ آمیزی نمای شهر به متراژ 850 متر مربع در سطح ناحیه شست و شو گردید و 113 متر مربع از برچسب و پوستر تبلیغاتی پاکسازی شد.
*آموزش اخلاق و رفتار سالم در ناحیه دو
در ادامه شهردار ناحیه دو اظهار کرد: دوره آموزشی اخلاق و رفتار سالم در خانه سلامت امیریه با حضور 20 نفر از اعضای کانون مادر، کودک و سالمندان با هدف افزایش راهکارهای اعتماد به نفس برگزار شد.
فراقتی بیان کرد: همچنین دوره آموزشی با موضوع بیماری های فصلی با حضور 20 نفر از شهروندان با هدف آشنایی با بیماری های پوستی فصلی و یکی از عفونت های مقاربتی در خانه سلامت امیریه برگزار شد.
وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو برگزاری دوره آموزشی آشنایی شهروندان با حقوق زندگی با صحبت در خصوص نشانه های روانی اعتماد به نفس و راه کارهای بالا بردن اعتماد به نفس در خانه سلامت فروزش با حضور 14 نفر از شهروندان بوده است.
شهردار ناحیه دو تصریح کرد: همچنین دوره آموزشی خود شناسی با حضور 14 نفر از شهروندان با هدف داشتن سلامت معنوی و موثر بودن آن در زندگی فردی و اجتماعی توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی در خانه سلامت فروزش برگزار شد.
فراقتی خاطر نشان کرد: آموزش نگهداری از گل های آپارتمانی، در خانه سلامت قلمستان با هدف آموزش کاشت سبزیجات در آپارتمان با حضور 7 نفر از شهروندان در کیلینیک گل و گیاه تشکیل شد.
*ایستگاه سیار شهروندی در ناحیه دو مستقر شد
در ادامه شهردار ناحیه دو اظهار کرد: ایستگاه سیار شهروندی توسط واحد آموزشهای شهروندی اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه دو در خیابان ولی عصر (عج) ابتدای خیابان ابو سعید مستقر شد.
فراقتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این برنامه با هدف ارتباط چهره به چهره با شهروندان، آموزش های مردمی و جذب انتقادات و پیشنهادات برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این طرح بورشورهایی با محتوای ورزش همگانی ؛ سلامت مصنوعی، تربیت فرزندان، آشنایی شهروندان با سازمان نظارت همگانی 1888، فوریت های شهری 137، موضوعات ایمنی در خانه ، آشنایی با بلایای طبیعی، آسیب شناسی کودکان خیابانی و ...دربین شهروندان توزیع شد.
فراقتی تصریح کرد: همچنین فرم های نظر سنجی، انتظارات و پیشنهادات نیز که توسط شهروندان تکمیل شده بود جمع آوری و از ساختارهای اجتماعی داوطلب ثبت نام به عمل آمد.
شهردار ناحیه دو خاطر نشان کرد: ایستگاه سیار شهروندی تا 14 دی ماه در خیابان قلمستان ورودی بازار میوه و تره بار مستقر می شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار