سخنگوی هیئت داوران سومین همایش تجلیل از پیرغلامان:

معیار انتخاب مداحان برگزیده ولایتمداری است

سخنگوی هیئت داوران سومین همایش تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان و مداحان گفت: معیار اصلی انتخابات افراد برگزیده برای تجلیل در این همایش ولایتمداری است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری همایش تجلیل از پیرغلامان قم، محمد بختیاری‌زاده اظهار کرد: اشخاصی که به عنوان برگزیده در این همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت به جز ولایتمداری که مهم‌ترین گزینه است باید دارای وجهه اجتماعی مناسبی در سطح جامعه باشند.
وی ضمن تاکید بر حساس بودن انتخاب این افراد با توجه به اینکه الگوی جامعه محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: حدود 70 نفر به هیئت داوران پیشنهاد شده بودند که از بین آنان 30 نفر انتخاب شده است.
سخنگوی هیئت داوران سومین همایش تجلیل از پیرغلامان افزود: از این تعداد دو نفر جوان غلام، دو نفر نوغلام، 7 نفر مداح، 8 نفر سخنران و بقیه پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) هستند.
بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه حفظ و حفاظت از کیان ولایت و ولایتمداری مهم‌ترین هدف ما از برگزاری چنین محافلی است، بیان کرد: برگزاری اینگونه مراسم‌ها یک نوع فرهنگ‌سازی است و یک تجلیل و تقدیر از آنهایی است که پرچم ولایت و امامت و صحنه عاشورا را برافراشته نگه داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند وارد این مسیر شوند لازم است بدانند که اگر در این مسیر قرار بگیرند، هم مورد رضایت خدا و اهل بیت (ع) و هم مردم واقع می‌شوند.
سخنگوی هیئت داوران سومین همایش تجلیل از پیرغلامان اضافه کرد: دشمنان با تهاجمات فرهنگی قصد دارند جلسات امام حسین (ع) را کم محتوا کنند و از بین ببرند، بنابر این ضروری است آنهایی که در این عرصه هستند مواظب باشند که بتوانند خود را در مسیر درست قرار دهند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.