سرپرست طرح پست‌های انتقال برق منطقه‌ای باختر:

پیشرفت فیزیکی ایستگاه برق مهاجران به 90 درصد رسید

سرپرست طرح پست‌های انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای باختر گفت: ایستگاه برق 63.20 کیلوولت مهاجران 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر، محمد رضا طهرانی اظهار کرد: پروژه احداث ایستگاه برق 63.20 کیلوولت مهاجران با هدف برق‌رسانی به مجتمع‌های مسکونی طرح مسکن مهر و ارتقای زیرساخت‌های توسعه شهری، صنعتی و کشاورزی در شهر مهاجران تعریف و عملیات اجرایی آن با 90 درصد پیشرفت در دست اقدام است.


وی تصریح کرد: این پروژه شامل احداث یک پست 63.20 کیلوولت با 2 فیدر خط 63 کیلوولت،‌ 2 فیدر ترانس 63 کیلوولت، 12 فیدر خروجی 20 کیلوولت و 4 بانک خازن 20 کیلوولتی است.
سرپرست طرح پست‌های انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای باختر افزود: ظرفیت این ایستگاه مجموعا 60 مگاولت آمپر است که با راه‌اندازی آن یکی از اصلی‌ترین زیر ساخت‌های توسعه شهری‌، صنعتی و کشاورزی در شهر مهاجران و مناطق اطراف آن فراهم می‌شود که تا سال‌های متمادی پاسخگوی نیاز منطقه خواهد بود.
طهرانی روند پیشرفت پروژه را مطلوب خواند و گفت: تامین تجهیزات ایستگاه به صورت 100 درصد انجام شده و طراحی بخش فشار ضعیف آن با حدود 95 درصد پیشرفت و عملیات نصب و راه‌اندازی آن با حدود 70 درصد پیشرفت در حال انجام است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.