عضو حزب اسلامی کار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح طلبان قادر به ارائه ليست واحد نيستند/از هم گسیختگی در این اردوگاه مشهود است

عضو حزب اسلامي کار،با بیان اینکه معلوم نيست اصلاح طلباني که ثبت نام کرده اند تاييد صلاحيت شوند، گفت: جريان اصلاحات دچار از هم گسيختگي است، و توان ارائه ليست انتخاباتی را ندارد.

اسماعيل حق پرستي، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت هاي اصلاح طلبان در آستانه انتخابات مجلس نهم، گفت:‌ جبهه اصلاحات در طي سال هاي اخير با چالش هاي مختلفي روبرو شده و شاهد از هم گسيختگي در ميان اعضاي اين طيف سياسي هستيم.

عضو حزب اسلامي کار، ادامه داد:‌ اگرچه تاکنون 700 نفر از اصلاح طلبان براي نمايندگي مجلس نهم ثبت نام کرده اند، اما هنوز معلوم نيست که در جريان تأييد صلاحيت ها چه شرايطي پيش بيايد.

وي، با بيان اينکه اصلاح طلبان انسجام و وحدت کافي ندارند، تصريح کرد: اين طيف سياسي، توان ارائه ليست ندارد و نمي توانند از سراسر کشور هم ليست هاي واحدي ارائه کنند.

حق پرستي، با اشاره به کانديداهاي حزب اسلامي کار، تصريح کرد: حزب اسلامي کار در حد و اندازه خود وارد رقابت های انتخاباتی شده و کانديداهائي را هم معرفي کرده است.

وي، در تشريح استراتژي هاي خاتمي به عنوان ليدر جريان اصلاحات، گفت:‌ جبهه اصلاحات ليدر ندارد و خاتمي هم ممکن است، طرفداراني داشته باشد، اما ليدر جبهه اصلاحات نيست که استراتژي هاي تحريم، سکوت و يا حضور مشروط وي، مورد توجه اصلاح طلبان باشد.

اين فعال سياسي، با بیان اینکه جريان اصلاحات ليدر ندارد، بلکه مدعي دارد؛ تصريح کرد: هر کسي دوست دارد ليدر باشد که بايد بگويم آرزو بر جوانان عيب نيست!

حق پرستي، با بيان اينکه کواکبيان مدتي است جلساتي را در ميان اصلاح طلبان برگزار می کند، اظهار داشت:‌ بايد منتظر بمانيم تا ببينيم در آينده چه اتفاقاتي رقم مي خورد و حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم به چه شرايطي مي رسد.

وي، خاطر نشان کرد: هنوز ليستي ارائه نشده و معلوم نيست اصلاح طلباني که تاييد صلاحيت مي شوند، در کدام ليست و با چه گرايشي وارد جريان انتخابات مي شوند.

حق پرستي، تاکيد کرد: جريان اصلاحات دچار از هم گسيختگي هاي بسياري شده است و برخي احزاب اصلاح طلب منحل شده اند، در اين شرايط نياز به زمان طولاني است که جريان اصلاحات به شرايط عادی برسد./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار