مجیدی:

اگر عمري باقي بماند فيلمي درباره علي ابن موسي الرضا (ع) مي‌سازم

کارگردان فيلم «محمد(ص)» در تازه ترين گفت وگوي خود نسبت به ساخت فيلمي درباره امام رضا (ع) ابراز تمايل کرد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، او در اين گفت وگو در پاسخ به سوال خراسان که شما که ارادت خاصي به آقا علي ابن موسي الرضا (ع) داريد و يکي از کارگردانان طراز اول سينما هم هستيد، چرا فيلمي سينمايي درباره شخصيت آقا امام رضا (ع) نمي سازيد؟ گفت: اکنون شروع کرده ام و مشغول ساخت فيلم درباره جدشان حضرت «محمد (ص)» هستم. انشاء ا... اگر فرصتي فراهم و عمري باقي بماند فيلمي درباره علي ابن موسي الرضا (ع) مي‌سازم که در شأن آقا باشد.

آقاي مجيدي افزود:اکنون براي تصميم گيري خيلي زود است و مشغول ساخت فيلم «محمد (ص)» هستم و ساخت اين فيلم حاصل 3 - 4 سال تحقيقات گسترده بود. انشاء ا... اگر بخواهم درباره زندگي آقا علي ابن موسي الرضا (ع) فيلم بسازم بايد 2 سال درباره ابعاد مختلف زندگي حضرت مطالعاتي انجام بدهم. معتقدم جوهره اسلام محبت و مهرباني است، که در وجود مقدس پيامبر اسلام حضرت محمد (ص) هست. همه پيامبران از يک نور واحد که تجلي در وجود پيامبر بزرگ مان دارد نشأت گرفته است. قطعا در ساخت فيلم درباره امام رضا (ع) وجه معرفت، مهرباني و محبت را دستمايه اصلي ام قرار مي دهم. همان گونه که در خصوص فيلم «محمد (ص)» اين ويژگي را در نظر گرفتم تا ايشان را به عنوان پيامبر عشق به همه عالم و جهان معرفي کنيم.

خبرنگاري که اين مصاحبه را انجام داده در ليد مصاحبه خود عنوان کرد که مجيدي تنها به يک شرط حاضر به اين مصاحبه شده است که آن شرط از زبان مجيدي اينگونه بيان شده است: «درباره سينما حرف جديدي براي گفتن ندارم، اما فقط و فقط به خاطر عشق و ارادتي که به امام رضا (ع) دارم با شما مصاحبه مي کنم. به شرطي که سوال هاي تان فقط درباره آقا امام رضا (ع) باشد.»/ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.