مشهد/

توزیع 50 هزار بروشور اطلاع رسانی از سوي سازمان تاکسیرانی مشهد

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني مشهد از توزیع 50 هزار بروشور اطلاع رسانی از سوي این سازمان در ایام نوروز خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني مشهد از توزیع 50 هزار بروشور اطلاع رسانی از سوي این سازمان در ایام نوروز خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هادي عطارزاده طوسی گفت: این بروشورها به منظور آشنایی زائران با مشهد و دسترسی آسان و سریع آن‌ها با نقاط ضروری توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این بروشورها آدرس نقاط ضروری مشهد مثل بیمارستان ها، داروخانه ها و همچنین مراکز تفریحی و هتل ها درج شده است.

عطارزاده با اشاره به افزایش بازرسی‌های ویژه نوروزی از ناوگان تاکسیرانی در مشهد خاطر نشان کرد: بیشترین شکایت ها در این ایام مربوط به عدم استفاده از تاکسیمتر، امتناع از حمل مسافر و اخذ کرایه اضافی از مسافران بود.

وی تاکید کرد: با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در ایام نوروز به شدت برخورد می شود.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني مشهد با تاکید بر ارائه خدمات شایسته سازمانی در همه ایام سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: این مهم از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است که در برنامه‌های سالانه در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: تدبیر سازمان برای ایام نوروز بهره‌برداری از همه امکانات موجود سازمان به منظور ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در این ایام است.

عطارزاده گفت: درطرح استقبال از بهار ناوگان تاكسيراني تلاش می کند تا با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.