واترپلوئيست تيم فولاد ماهان سپاهان:

زنجاني ها از آمادگي بدني خوبي برخوردار نبودند/ براي پيروزي مقابل حريف به هيچ وجه خسته نشديم

واترپلوئيست تيم فولاد ماهان سپاهان گفت: با وجود اينكه بازي ما مقابل هيئت شناي زنجان از حساسيت بالايي برخوردار بود اما با اين حال براي پيروزي در اين ديدار به هيچ وجه خسته نشديم.

سهيل خادم پير در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در شرايطي به مصاف تيم هيئت شناي زنجان رفتيم كه با وجود اينكه اين تيم يكي از حريفان اصلي ما در رقابت هاي ليگ برتر است اما با اين حال براي پيروزي در اين ديدار به هيچ وجه خسته نشدم و به راحتي اين تيم را شكست داديم.

وي گفت: با توجه به اينكه نماينده زنجان تيم قدري است انتظار كسب يك همچنين نتيجه اي را نداشتيم بازيكنان تيم حريف در اين بازي از آمادگي ذهني و بدني خوبي برخوردار نبودند و آنها عملكرد خوبي از خود به نمايش نگذاشتند.

خادم پير افزود: در اين ديدار زنجاني ها نتوانستند حملاتي را بر روي دروازه ها وارد كنند و ما به راحتي در اين بازي به پيروزي رسيديم.

وي تصريح كرد: همچنين با توجه به اينكه پيش از اين تيم با تيم قدري در رقابت هاي ليگ برتر بازي نكرده بود در اين ديدار نتوانست به خوبي بازي كند و در نهايت ما به برتري رسيديم و در اين ديدار نيز آنها اشتباهات زيادي داشتند كه منجر به باخت شد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار