پرويز مظلومي:

بازيكنانم مانند گلادرياتورها شده اند

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هر 4 روز يك بار بايد بازي كنيم و بازيكنانم مانند گلادياتورها شده اند.

پرويزمظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران پس از پيروزي مقابل ملوان از خستگي ناشي از بازي هاي ليگ برتر شكايت كرد و در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به غيرت بازيكنانم افتخار مي كنم چون مانند گلادياتورها شده اند و هر 4 روز يك بار بايد بازي كنند در اين مدت كم فرصت انجام تمرينات تاكتيكي را نداريم و پس از هر بازي وقت يك ريكاوري را پيدا مي كنيم.

وي افزود: 30 فروردين در امارات بازي داريم و 3 روز بعد در ليگ بايد مقابل شاهين بوشهر بازي كنيم از سازمان ليگ برتر درخواست كرديم بازي ها عقب بيفتد اما تاكنون پاسخي در اين مورد دريافت نكرده ايم.

مظلومي اضافه كرد: بعضي از تيم ها از سازمان ليگ برتر مي خواند كه بازي هايشان به فاصله خستگي بازيكنانشان عقب بيفتد ولي براي تيم ما اين كار انجام نمي شود كه در آسيا هم بازي داريم.

وي ادامه داد: به دليل فشاري كه در دقايق پاياني روي دروازه ما بود حسيني را به ميدان فرستاديم و حتي ساموئل و زندي نيز به دليل فشار زياد بازي ها از دقيقه 70 به بعد خسته شده بودند.

مظلومي در مورد بازي هاي ليگ برتر گلي قهرمانان آسيا تصريح كرد: خيلي ها پس از قهرماني ما در جام حذفي فكر مي كردند كار استقلال تمام است اما اين طور نيست و بايد در آسيا و ليگ برتر با قدرت كار خود را ادامه بدهيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد برتري مقابل ملوان انزلي در ورزشگاه آزادي گفت: پس از دو تساوي كه در سال 91 كسب كرده بوديم پيروزي مقابل ملوان نتيجه خوبي براي ما بود و ملوان نيز در آزادي بازي جوانمردانه اي را به نمايش گذاشت كه به سرمربي و بازيكنانشان تبريك مي گويم.

مظلومي خاطر نشان كرد: نيمه دوم بازي بهتري نسبت به نيمه اول شاهد بوديم و فرصت هاي زيادي را روي دروازه ملوان خلق كرديم پس از گل بيشتر به فكر حفظ نتيجه و كسب 3 امتياز بوديم.

وي ادامه داد: ملواني ها هم دو موقعيت مسلم گل داشتند كه رحمتي با رشادت فرصت آنها را مهار كرد./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار