صبا و شهرداري به دنبال جبران نتايج

امروز 10 فروردين ماه تيم هاي فوتبال صباي قم و شهرداري تبريز در حالي با يكديگر به رقابت مي پردازند كه هر دو تيم در بازي قبلي خود سه امتياز مهمر را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: تيم هاي فوتبال صباي قم و شهرداري تبريز امروز 10 فروردين ماه در ساعت 16:30 دقيقه با يكديگر به رقابت مي پردازند و اين در حالي است كه تيم فوتبال صباي قم در هفته بيست و هفتم در مقابل ذوب آهن اصفهان با نتيجه 2 بر 1 شكست خورد و تيم شهرداري تبريز هم در هفته بيست و هفتم در برابر ملوان با نتيجه 1 بر صفر متحمل شكست شد و هر دو تيم سه امتياز بازيهاي گذشته خود را از دست داده اند.

گفتني است: تيم فوتبال صباي قم صباي با انجام بيست و هفت بازي و كسب 42 امتياز در جايگاه پنجم جدول رده بندي قرار گرفته و تيم شهرداري تبريز نيز با همين تعداد بازي و 27 امتياز در جايگاه هفدهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد.

شايان ذكر است: تيم شهرداري تبريز در مصاف امروز خود بايد محتاطانه در برابر صباي قم حاضر مي شود زيرا تيم صبا از يك مهاجم خوب به نام رضاعنايتي برخوردار است كه با 15 گل زده سايه به سايه كريم انصاري فر 17 گل از تيم سايپا و فونيكه سي 18 گل از تيم صنعت نفت آبادان حركت مي كند./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار