مازندران /

مازندران از مقاصد اصلی مسافران در دور دوم سفرها

رئیس ستاد تسهیلات سفر کشور گفت مازندران از مقاصد اصلی در دور دوم سفرها است.

به گزارش

گروه استان های

باشگاه خبرنگاران ، منوچهر جهانیان در نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت مازندران در دور نخست سفرها جزو پنج استان برتر بود و در دور دوم سفرها هم جزو سه استان کشور می‌شود

وی با بیان اینکه برای ورود گردشگران خارجی برنامه‌های خوبی داریم افزود لایحه حذف روادید با برخی کشورها برای ورود گردشگران خارجی مورد توجه دولت است و امیدواریم طرح منطقه آزاد زیارت تصویب شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: توسعه گردشگری دریایی در سواحل شمالی و جنوبی از رشد 624 درصدی برخوردار است.

وی افزود:‌ این موضوع نویدبخش افزایش علاقمندان به استفاده از گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی است و این ظرفیت در مازندران وجود دارد.

جهانیان با بیان اینکه برای ورود گردشگران خارجی برنامه‌های خوبی داریم، ادامه داد: متن لایحه حذف روادید با برخی کشورها مورد توجه دولت است و امیدواریم طرح منطقه آزاد زیارت تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال آمار و ارقام و برجسته کردن نام سازمان و دستگاه‌ها نیستیم، اضافه کرد: در ستاد تسهیلات سفر به دنبال رضایت‌مندی مردم هستیم.

جهانیان با بیان اینکه در دور نخست سفرهای نوروزی رشد 34 درصدی را در سفرها شاهد بودیم، گفت: در بحث اقامت هم 29 درصد رشد داشتیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.