هدفم آرامش و شادی مردم است

هدف من از فیلم سازی ایجاد شادی و نشاط و آرامش در مردم با تماشای آثار من است.

حسن عباسی تهیه کننده در گفتگو با

خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران

در مورد آرزوی کاری خود در سال جدید بیان کرد: همیشه علاقمندم آثاری که می سازم تاثیر کوچکی در شادی و آرامش مردم داشته باشد و مخاطبان از دیدن کارهای من لذت ببرند.

وی ادامه داد: موفقیت اصغر فرهادی برای سینمای ایران در سال 90 هدیه ای است که با هیچ چیز دیگری نمی توان در عرصه سینما آن را عوض کرد و امیدوارم این موفقیت ها در سال های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم سال 91 سالی همراه با شادکامی برای مردم عزیزمان باشد و تلاش هایشان به ثمر بنشیند و دل هایشان سرشار از عشق و آرامش باشد.

عباسی در مورد خاطره نوروزی خود تصریح کرد: سفری به یادمانی در مسیر جنوب کشور بود که از نطنز آغاز و پس از پشت سر نهادن شهرهای دیگر به بندرعباس و قشم ختم شد که این سفر یکی از بهترین خاطرات نوروزی من در سال های گذشته است.

این تهیه کننده افزود: به مردم ایران توصیه می کنم که مکان های دیدنی جنوب را از دست ندهند کشور ایران از جاذبه های بکر و زیبایی برخوردار بوده و مردمی مهمان نواز و آرام دارد و ایران سراسر عشق و برکت است.

عباسی در مورد هفت سین سینمایی بیان کرد: تعامل، نگاه به یکدیگر با دیده عشق و دوستی، پیش رفتن به سمت نزدیکی دل ها، فراموش نکردن روح بلند آنهایی که برای سربلندی ایران تلاش کردند، بروز دادن عشق در کارهایمان و بلندمرتبگی و نجابت مردم ایران هفت سین های سینمایی هستند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.