استان تهران در روز ۱۳ فروردین آسمانی صاف خواهد داشت

سازمان هوا‌شناسی پیش بینی کرد: همزمان با روز ۱۳ فروردین موسوم به روز طبیعت اغلب استانهای کشور اسمانی صاف، کمی تا نیمه ابری داشته باشند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، استانهای آذربایجان شرقی و غربی روز ۱۲فروردین آسمانی کمی ابری، نیمه ابری و بارش پراکنده دارند که روز ۱۳ فروردین آذربایجان شرقی آسمان صاف و نیمه ابری درحالی که در آذربایجان غربی نیمه ابری و رگبار پیش بینی شده است.

آسمان استانهای اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام و بوشهر در روز ۱۲ فروردین صاف، کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده و در روز ۱۳ فروردین هموطنان در اردبیل آسمانی کمی ابری، نیمه ابری و بارش پراکنده خواهند داشت، درحالی که اصفهانی‌ها در روز طبیعیت آسمان صاف و کمی ابری، در البرز صاف، نیمه ابری، ایلام صاف، کمی ابری و برای بوشهری‌ها صاف، کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده است.

از سوی دیگر هموطنان در استان تهران در روز ۱۲ فروردین آسمانی صاف، کمی ابری و وزش باد خواهند داشت و در روز ۱۳ فروردین نیز شاهد اسمان صاف و نیمه ابری خواهند بود.

استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین) اسمان نیمه ابری، افزایش ابر و بارندگی خواهند داشت و در روز طبیعت برای استان خراسان شمالی اسمان صاف، نیمه ابری، افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده در حالی که خراسانهای رضوی و جنوبی آسمان صاف و نیمه ابری خواهد شد.

برای استانهای فارس، قزوین و قم در روز ۱۲ فروردین انتظار می‌رود هوا صاف، کمی ابری و با وزش باد همراه باشد، درحالی که در فارس روز ۱۳ فروردین هوا صاف، نیمه ابری و وزش مورد انتظار است، در استانهای قزوین و قم هوا صاف و کمی ابری پیش بینی شد.
استان گلستان برای روز ۱۲ فروردین آسمان ابری و بارندگی پیش بینی شده و در گیلان هوا نیز کمی ابری و نیمه ابری خواهد شد، روز ۱۳ فروردین نیز به ترتیب هوایی کمی ابری و نیمه ابری در این دو استان شمالی مورد انتظار است.

هموطنان در استان لرستان روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین آسمانی صاف و کمی ابری خواهند داشت، درحالی که برای استان مازندران آسمان نیمه ابری، ابری و بارندگی در روز ۱۲ فروردین پیش بینی شده و کمی ابری و نیمه ابری را در روز ۱۳ فروردین انتظار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار