به همت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

سامانه محب در استان مرکزی راه‌اندازی شد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از راه‌اندازی سامانه محب در ادارات خدمات مشترکین امور آب و فاضلاب استان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی علی صادقی گفت: در راستای سهولت دریافت خدمات از سوی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی معاونت خدمات مشترکین و درآمد این شرکت، استفاده از سامانه محب را در سطح امور مشترکین شهرهای تابعه استان آغاز کرد.
وی تصریح کرد: سامانه محب امکانی است که توسط بانک ملت برای مشتریان فراهم شده و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آن را از مرداد ماه سال جاری اجرایی و از ابتدای آذر ماه رسما بهره‌برداری کرده است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی خاطرنشان کرد: پس از اجازه دولت به شرکت‌های آب و فاضلاب برای برداشت درآمدهای به دست آمده از محل حق انشعاب مشترکین، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در راستای ساماندهی حساب‌های حق انشعاب و ایجاد تسهیلات بیشتر در زمینه پرداخت هزینه‌های مشترکین اقدام به بهره‌برداری از این سامانه کرد.
صادقی با اشاره به اینکه سامانه محب صرفا برای مدیریت حساب‌های بانکی است، ادامه داد: این شرکت با اجرای روشی ابتکاری امکان پرداخت اقساط و هزینه‌های نقدی را برای متقاضیان خرید انشعاب از شرکت آب و فاضلاب فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه مشترکین آب و فاضلاب با ثبت در این سامانه دارای یک کد شناسه می‌شوند و پس از آن می‌توانند از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های خرید انشعاب آب و فاضلاب یا خدمات ثانویه از قبیل تغییر نام، آزمایش کنتور، تغییر کاربری، جابجایی کنتور و... اقدام کنند، افزود: متقاضیان با مراجعه به شرکت آب و فاضلاب پس از پذیرش و دریافت کد شناسه واریز می‌توانند هزینه‌های برقراری و اقساط انشعاب را در شعب بانک ملت و یا از طریق دستگاه‌های خودپرداز و یا پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت با استفاده از کد شناسه واریز پرداخت کنند.
وی در ادامه سهولت در پرداخت هزینه‌ها، اقساط خرید انشعاب و خدمات ثانویه، صرفه‌جویی در وقت مشترکین، کنترل واریزی‌های مشترکین به صورت آنلاین توسط همکاران شرکت آب و فاضلاب، جلوگیری از گلوگاه‌های فساد در شرکت آب و فاضلاب، مکانیزه کردن کنترل پرداختی مشترکین و سایر فواید مدیریتی و مالی در حوزه مشترکین و مالی شرکت آب و فاضلاب را از جمله فواید و ویژگی‌های طرح محب عنوان کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.