انهدام 9 باند مواد مخدر و کشف بیش از 10 تن مواد افیونی

با پیگیری‌ها و تلاش‌های اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در داخل و خارج کشور، 9 باند کلان مواد مخدر در استان‌های مختلف شناسایی و طی اقدامات عملیاتی هماهنگ منهدم شدند که ضمن کشف بیش از 10 تن مواد افیونی، 38 نفر دستگیر و 4 نفر معدوم گردیدند.

به گزارش حوزه دفاعي،امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ؛ قاچاقچیان که از حمایت باندهای بین‌المللی مواد مخدر برخوردار بودند، محموله‌های قاچاق را با شگردها و شیوه‌های گوناگون جابه‌جا می‌کردند و با عبور از مرزها، قصد انتقال و توزیع مواد را در داخل کشور داشتند که با هوشیاری مأموران اطلاعاتی در مجموعه عملیات‌ همزمان و غافلگیرانه در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز و تهران به دام افتادند.


بر اساس همین گزارش، از متهمان دستگیر شده بیش از 10 تن انواع مواد مخدر شامل مرفین، هروئین، کراک، شیشه، تریاک و بالغ بر یکصد هزار عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.


در این مجموعه عملیات، انواع سلاح جنگی شامل تیربار، قناسه، کلاش و کلت کمری و مهمات مربوط به دست آمده است و در درگیری با نیروهای عملیاتی، 4 نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و یک نفر از پرسنل پرتلاش و فداکار اطلاعات به درجه رفیع شهادت نایل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار