ايران بسيار جاي امني است

ساموئل برخلاف خيلي حرف و حديثها اين جا خيلي راحت هستم

ساموئل بازيكن انگليسي تيم استقلال چند ماهي است كه اين تيم را همراهي مي كند، وي كه پيش از اين به دليل شرايط خاص بازي در تهران ، به آبي ها پاسخ منفي داده بود در حال حاضر از وضعيت خود بسيار رضايت دارد.

 جي لويدساموئل در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط در تيم بسيار خوب است من مشكلي ندارم و استقلال تيمي است كه من در آن پيشرفت خوبي داشتم و راضي ام .
وي افزود: پيش از اين صحبتهاي مطرح مي شد كه عامل دوري من از استقلال شد اما در حال حاضر دريافتم كه وضعيت بسيار خوبي در جايي كه من زندگي مي كنم حاكم است و من هم بسيار راحت زندگي مي كنم و به شغلم مي رسم.
ساموئل تصريح كرد: تهران و در كل ايران جاي بسيار امني است و هيچ مشكل خاصي نداشتم كه بخواهم در مورد آن صحبت كنم يا آن را ديده باشم كه برايم مشكل ساز شود به همين دليل خوشحال هستم كه اين انتخاب را انجام دادم.
وي اظهار داشت: نمي دانم كه مربيان تيم كاملا از من رضايت دارند يا خير اما اميدوارم اين طور باشد، البته با صحبتهايي كه انجام شده است به اين نتيجه رسيدم كه اوضاع بد نيست و من در تيمي بازي مي كنم كه نسبتا از من رضايت دارند.
ساموئل ادامه داد: هر كجاي دنيا كه يك شخص به خوبي يك فوتباليست راحت زندگي كند، آنجا براي وي بهترين مكان است و من در حال حاضر اينجا راحت هستم و ايراني ها را دوست دارم آنها خيلي به من محبت دارند و من اصلا تصور چنين شرايطي را نداشتم.
مدافع آبي ها گفت: در خصوص فصل آينده فعلا برنامه اي ندارم اما به آن فكر مي كنم تا تصميم بگيرم البته در زمان مناسب كه فرصت تصميم گيري وجود داشته باشد./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار