آخرين خبرها از وضعيت زائران گروگان گرفته شده در سوريه

5 نفر از تعداد 11 نفر هموطن كشورمان كه در 12 بهمن ماه به اسارت گروهك تروريستي در سوريه به گروگان گرفته شده بودند، در ساعت 6:30 دقيقه صبح امروز به ميهن بازگشتند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛  5 نفر از زائرين و مسافريني كه در 12 بهمن ماه سال 90 توسط گروهك تروريستي در سوريه ربوده شدند، به همت وزارت امور خارجه و سفارتهاي ايران در سوريه و تركيه آزاد شدند و صبح امروز به ميهن اسلامي بازگشتند.

اين زائرين در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وقوع اين حادثه و اوضاع و احوال خود و ديگر زائرين بازداشت شده در سوريه توسط اين گروهك تروريستي اظهارداشتند: اين گروهك تروريستي به خيال اينكه ما به قصد خرابكاري به سوريه رفته ايم، پس از اطلاع از قصد ما كه فقط به نيت زيارت به آن كشور رفته بوديم، پس از رايزني ها و تلاش هاي وزارت امور خارجه ما را آزاد كردند و قول داده اند كه 6 نفر ديگر را نيز بزودي آزاد كنند.
 

اين زائرين وضعيت عمومي 6 نفر ديگر را خوب توصيف كرده و افزودند: همگي ما 11 نفر در يك مكان حضور داشتيم و اوضاع و احوال آنها نيز مساعد است و گروگان گيران قول آزادي همه گروگانها را داده اند.

 

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار