جشن پايان توليد "چک برگشتی‌"ها

عوامل و بازیگران سریال "چک برگشتی" روز گذشته پایان تولید سریال را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران؛ ظهر روز گذشته دهم فروردین ماه عوامل سریال نوروزی "چک برگشتی" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در یکی از لوکیشن‌های سریال در نزدیکی جنگل لویزان پایان مراحل تولید سریال را جشن گرفتند.

در این جشن که با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه اول، شایسته شوشتریان ناظر کیفی و سمیرا رستمی مدیر روابط عمومی برگزار شد قریب به اتفاق بازیگران سریال حاضر بودند و صرف ناهار و بریدن کیک جشن از برنامه‌های این مراسم بود.

امیر جعفری، هدایت هاشمی، ریما رامین فر، هومن برق نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، بهاره رهنما، فریبا نادری، سیما خزرآبادی، ناهید مسلمی، رامین سیاردشتی و وحید آقاپور از بازیگران سریال، سروش صحت نویسنده و احمد مهران‌فر بازیگردان در این جشن حضور داشتند و محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی نیز به مراسم آمده بودند.

قاسم‌خانی که به همراه دخترش پریا آمده بود ابتدا مدیر شبکه اول را نشناخت و بعد پیش او آمد و گفت آقای فرجی را می‌شناسد اما تا به حال از نزدیک او را ندیده و برای همین سلام و احوال پرسی نکرده است. رهنما همسر قاسم‌خانی نیز در ادامه به شوخی گفت دیگر باید از شبکه 3 بیایی شبکه اول کار کنی!

دختران دوقلوی سریال "پایتخت" به همراه مادرشان نیز در این جشن حضور داشتند و مراسم با تولد ریما رامین فر نیز یکی شده بود./ق2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار