اختصاصی/

چاق ترین شهرهای آمریکا +عکس

اگر می خواهید با شهرهایی که بیشترین جمعیت افراد چاق در آمریکا را در خود جا داده اند آشنا شوید این مطلب را تا به انتها مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چاقی در کشورهای توسعه یافته و صنعتی تبدیل به یکی از معظلات بزرگ شده و باعث شده است تا هزینه های زیادی به سیستم بهداشتی این کشورها تحمیل شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با 5 شهر آمریکا که دارای بیشترین جمعیت افراد چاق هستند آشنا کنیم.

Beaumont-Port Arthur
این شهر در جنوب غرب آمریکا یکی از مهمترین قطبهای صنعت نفت در آمریکا است و در سال 1901 میلادی اولین چاه نفت در این منطقه حفر شده است. در این شهر چیزی در حدود 33.8 درصد مردم از اضافه وزن و چاقی مفرط رنج می برند و این مسئله سالانه هزینه ای در حدود 182 میلیون دلار برای سیستم بهداشتی آمریکا خرج می تراشد. اگر میزان چاقی در این شهر 15 درصد کاهش پیدا کند چیزی در حدود 108 میلیون دلار در این میان صرفه جویی می شود.

Rockford
این شهر که در شمال ایالت الینویز آمریکا قرار دارد دومین شهر در لیست است . این شهر به دلیل داشتن جنگلها و پارکهای فراوانی در داخل و اطراف خود به " شهر باغ ها" نیز معروف شده است. اما ظاهرا چاقی هم یکی از نشانه های این شهر است. چیزی در حدود 35.5 درصد از شهروندان این شهر از چاقی و 10 درصد آنها از دیابت رنج می برند. این درصد از افراد چاق چیزی در حدود 179 میلیون دلار خرج بر روی دست سیستم بهداشتی آمریکا گذاشته اند.

Huntington-Ashland
این شهر در ویرجینیای غربی آمریکا در سال 2008 میلادی به عنوان ناسالم ترین شهر آمریکا شناخته شد. چیزی در حدود 36 درصد از ساکنین این شهر از اضافه وزن شدید و 20 درصد ساکنین آن از دیابت رنج می برند. این درصد افراد چاق در این شهر هزینه ای در حدود 149 میلیون دلار را به سیستم بهداشتی آمریکا تحمیل می کنند.

Binghamton
این شهر در ایالت نیویورک آمریکا از دیگر شهرهای این کشور است که دارای افراد با اضافه وزن بالا در تعداد زیاد است. چیزی در حدود 37.6 درصد از مردم این شهر از اضافه وزن شدید رنج می برند و در همین حال 27 درصد از مردم این شهر زیر خط فقر زندگی می کنند. هزینه سلامتی این 37 درصد دارای اضافه وزن چیزی در حدود 131 میلیون دلار است.

McAllen-Edinburg-Mission
این شهر در جنوب ایالت تگزاس آمریکا دارای بیشترین جمعیت چاق در کشور آمریکاست. چیزی در حدود 38.8 درصد از جمعیت این شهر از چاقی مفرط رنج می برند و هزینه ای که این افراد به سیستم بهداشتی آمریکا تحمیل می کنند چیزی در حدود 410 میلیون دلار است./ ق پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.