معاون استاندار خبر داد:

کاهش تلفات جاده اي مسافرتهاي نوروزي در استان سمنان

معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان گفت: تلفات جاده اي در استان سمنان در نوروز امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش يافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان، عليرضا خلخالي در ديدار با ناظر عالي سازمان ميراث فرهنگي کشور گفت: به رغم افزايش آمار مسافران در مقايسه با سال گذشته، شاهد کاهش تلفات جاده اي در سمنان هستيم.
وي با ارائه گزارشي از فعاليت ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان سمنان از سال گذشته تا کنون، اظهار داشت: استاندار سمنان تاکيد ويژه اي بر بررسي و رفع نواقص براي ارائه خدمات به مسافران در سال‏جاري را سال گذشته داشتند.
معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان با تاکيد بر اينکه يکي از اهداف ستاد تسهيلات سفر استان سمنان فراهم کردن تمام امکانات براي سفر امن و همراه با آرامش مسافران نوروزي است، گفت: خوشبختانه بخش مهمي از اين هدف محقق شده است.
وي يکي ديگر از اهداف مهم ستاد تسهيلات سفر استان سمنان را افزايش ميزان اقامت مسافران در اين استان عنوان کرد و گفت: بر اين اساس ميزان اسکان در آموزش و پرورش استان سمنان در مقايسه با مدت مشابه پارسال حدود 50 درصد افزايش يافته است.
معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان گفت: با توجه به فعاليتهاي انجام شده در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان سمنان و ارزيابي هاي انجام شده، رضايت مندي عمومي مسافران افزايش يافته است./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار