سجادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجرايي شدن پروژه دوم اصلاح طلبان بعد از تاييد صلاحيت ها

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين مطلب که اصلاح طلبان براي اجرايي کردن پروژه دوم خود در انتظار تاييد صلاحيت ها هستند گفت: پروژه جديد اصلاح طلبان پس از تاييد صلاحيت ها کليد مي خورد لذا با پيوند مجدد با اپوزيسيون ها و سران فتنه در صدد ايراد گرفتن عليه نظام بر خواهند آمد.

سيد کمال سجادي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم استفاده اصلاح طلبان از چهره هاي شاخص براي ثبت نام در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، گفت: با توجه به اينکه چهره هاي سرشناس و مورد تاييد اصلاح طلبان در فتنه 88 دخيل بودند؛ لذا اصلاح طلبان مجبور به استفاده از چهره هاي معمولي و مهره سفيد شدند.
وي پروژه دوم اصلاح طلبان را سواستفاده از آراء شوراي نگهبان دانست و افزود: با توجه به فيلتر قوي شوراي نگهبان در خصوص تاييد صلاحيت ها در اين دوره اصلاح طلبان پس از تاييد صلاحيت ها در صدد ايراد گيري و راه اندازي موج تبليغاتي برخواهند آمد.
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاکيد بر اینکه دشمنان نظام در صدد فرافکني و بزرگنمايي هاي واهي عليه کشورمان هستند، گفت: اصلاح طلبان در پروژه دوم خود پس از تاييد صلاحيت ها با ارتباط گيري اپوزيسيون هاي خارج نشين در صدد ايجاد موج تبليغاتي عليه نظام بر خواهند آمد.
سجادي اجرايي شدن پروژه اصلاح طلبان را بعد از تاييد صلاحيت ها دانست و تصريح کرد:‌اصلاح طلبان بعد از تايدي صلاحيت ها با پيوند مجدد خود ميان سران فتنه و خارج نشينان در صدد ايراد گرفتن از نظام بر مي آيند./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار