آرن داودي:

اين مصدوميت ها در ذوب آهن بي سابقه است/ هنوز قول بازي نمي دهم

سريال مصدوميت هاي بازيكنان تيم بسكتبال ذوب آهن در فصل جاري همچنان ادامه دارد و آرن داودي آخرين مصدوم اين تيم از شروع تمرينات خود خبر داد اما حضورش در بازي مقابل پتروشيمي را نامشخص عنوان كرد.

آرن داودي، بازيكن تيم بسكتبال ذوب آهن به خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: مصدوميتم از ناحيه مچ پا بود اما MCL زانويم نيز كشيده شد با اين شرايط تلاش مي كنم تمرين دويدن را شروع كنم و در صورت نداشتن درد به تمرينات ادامه دهم.

وي در مورد احتمال رسيدن به بازي فردا 15 دي مقابل پتروشيمي تصريح كرد: تلاشم را براي رسيدن به بازي مي كنم اما هيچ قولي براي بازي نمي دهم چون هنوز شرايط ايده آلي ندارم و تمرين هم نكرده ام تنها با ادامه فيزيوتراپي اميدوارم زودتر برگردم.

اما بازيكن ذوب آهن شرايط فعلي تيم را ناشي از مشكلات روحي و رواني مي داند با مشكلاتي كه در باشگاه پيش آمد از همان ابتداي ليگ شرايط روحي تيم به هم ريخت به نظرم و همين به هم ريختن فكر بازيكنان هم در شرايط داخل زمين و اين مصدوميت ها تاثير مي گذارد و هيچ وقت در ذوب آهن اين تعداد مصدوميت سابقه نداشته است.

آرن از مصدومان تيم يك ليست ارايه داد بعد از مصدوميت زانوي اكبري، شكستن دست و آسيب ديدگي پاي علي باهران و چند هفته دوري اوشين، من مصدوم شدم كرم احمديان از ناحيه زانو مشكل پيدا كرده و از بين جوانترها رامين هنرمند از ناحيه سابق پا و در نهايت محمد امجد از ناحيه مچ پا مصدوم شدند مچ پاي امجد به تازگي به تازگي و در تمرين 2 روز قبل پيچيد، به نظرم اين شرايط در هيچ تيم ديگري هم سابقه ندارد.

طبق معمول مصاحبه هاي اين فصل بحث به مسائل مالي و شرايط باشگاه ذوب آهن هم كشيده شد كه گارد راس ذوب آهن هم از قول هاي باشگاهبراي پرداخت طلب سال قبل گفت: امسال به هيچ وجه حمايت مالي نشديم اما در عوض قول زياد گرفتيم كه آخرين آن يك تعهد كتبي به سرپرست تيم براي پرداخت طلب سال قبل و بخشي از پول امسال تا آخر دي بود.

* ما در باشگاه ذوب آهن بزرگ شديم

وي ادامه داد:‌اميدوارم باشگاه ذوب آهن از هر لحاظ مثل روزهاي اول شود، در هر حال ما در اين باشگاه بزرگ شده ايم و تيم شهرمان در بسكتبال ايران با سابقه ترين تيم است به همين دليل دوست داريم با حل مشكلات مانند دوره هاي قبل بازي كنيم اما اگر اين شرايط ادامه داشته باشد امسال به فصل آخر حضور ذوب آهن در ليگ بسكتبال تبديل مي شود.

* رقابت ذوب آهن در غرب آسيا، جنگ نابرابر است

داودي همچنين در مورد رفتن به غرب آسيا تاكيد مي كند با شرايط موجود رقابت ذوب آهن با تيم هاي گروه يك جنگ نا برابر است و رفتن به غرب آسيا فايده اي ندارد شايد ما در طول يك ماه 10 جلسه تمرين هم نداشته ايم در حالي كه تمرينات ساير تيم ها منظم و تركيب تيمشان كامل است.

وي خاطر نشان كرد: ما هم به حضور در اين رقابت ها علاقه داريم و شركت در مسابقات وظيفه مان است اما باز هم تاكيد مي كنم كه رقابت ذوب آهن با اين تيم ها نابرابر ا ست و تيم بايد با توانايي كامل به چنين مسابقاتي اعزام شود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.