تعيين تكليف سازمان هاي بي سرپرست در هفته آينده

معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: روساي سازمان هاي صنايع و معادن استان هاي مختلف كشور تا هفته آينده معرفي مي شوند.

فريدون احمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: پس از ادغام وزارتخانه ها سازمان هاي سابق صنايع و معادن و بازرگاني نيز تجميع شده اند و به طور موقت براي آنها سرپرست تعيين شده است.

وي ادامه داد: سرپرست سازمان صنايع، معادن و بازرگاني جديد در 28 استان تعيين شده و تنها 3 استان آذربايجان شرقي، غربي و خوزستان سرپرست ندارد كه تعيين تكليف آنها در هفته آينده انجام مي گيرد.

احمدي با بيان اينكه در انتصاب ها رعايت عدالت نسبي در حوزه هاي بازرگاني و صنايع و معادن شده است، افزود: نيمي از سرپرست هاي سازمان هاي استاني از حوزه بازرگاني و نيمي ديگر از حوزه صنايع و معادن انتخاب شده اند.

معاون توسعه منابع انساني وزير صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در نحوه انتخاب رياست سازمان ها نيز رعايت عدالت و شايسته سالاري در راس امور قرار دارد.

وي اظهار داشت: البته پس از ادغام، ديگر دو حوزه بازرگاني و صنايع و معادن از هم جدا نيستند و تمامي مسئولان اعضاي يك خانواده محسوب مي شوند.

احمدي خاطرنشان كرد: در سطح استاني تمامي آثار فيزيكي وزارتخانه هاي سابق از جمله عناوين و نام ها از بين رفته و تبديل به عناوين جديد پس از ادغام شده اند./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار