مدیر فرودگاه بین‌المللی قشم:

افزایش تردد هوایی مسیر تهران قشم با ۳ پرواز ایرباس

مدیر فرودگاه بین‌المللی قشم از افزایش شمار ترددهای هوایی مسیر تهران قشم تهران از 26 دی ماه سال‌ جاری با اختصاص سه پرواز هواپیمای ایرباس شرکت ماهان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی در این ارتباط گفت: پروازهای تهران قشم تهران علاوه بر سه پرواز شرکت ماهان طی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از طریق پروازهای ایران‌ایر و به صورت یک پرواز در هر روز نیز دنبال می‌شود.
وی افزود: پرواز شرکت ماهان از تهران راس ساعت هشت و پانزده دقیقه صبح 8:15 روزهای یاد شده با ورود به فرودگاه قشم در ساعت 10 صبح انجام می‌شود و برگشت آن از قشم به سمت تهران نیز راس ساعت یازده و پنج دقیقه 11:05 صورت می‌گیرد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی قشم تصریح کرد: همه روزه یک پرواز بین قشم و امارات نیز از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم انجام می‌شود.
وی در پایان با اشاره به افزایش میزان سفرها به جزیره قشم بیان کرد: پروازهای هوایی مسیر اصفهان قشم کیش و بالعکس نیز از هفته آینده و طی روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می‌شود.
جزیره قشم در جنوب ایران با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری و آثار بی‌نظیر طبیعی و تاریخی شامل طولانی‌ترین غار نمکی جهان، جنگل دریایی حرا، دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، سایت تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های پوزه عقابی، غارهای خوربس، جزایر ناز، خلیج دلفین‌ها، چاه‌های تلا، بادگیرهای بندر تاریخی لافت، قلعه پرتغالی‌ها، قلعه نادری، مساجد تاریخی، بام قشم، پاسگاه تاریخی باسعیدو، گور دخمه‌های دوران ساسانی و اشکانی، زیارتگاه‌ها، مقبره شیخ برخ، سد پی‌پشت، کورکوراکوه و ده‌ها آثار دیگر در طول سال پذیرای میلیون‌ها نفر از عاشقان طبیعت‌گردی از هموطنانمان و گردشگران خارجی است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.