درپي حضور دبيركل كميته المپيك در اردوي تيم ملي وزنه برداري:

بهرام افشار زاده: به قول هايي كه مي دهم عمل مي كنم

دبير كل كميته المپيك گفت: وعده و وعيد در ورزش زياد است ولي به شخصه به قول هاي كه به ورزشكاران مي دهم عمل مي كنم.

بهرام افشار زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: قبل اعزام ورزشكاران و تيم ها به مسابقات المپيك، مسولان ورزشي در اردوهاي تيم ملي حاضر مي شوند و اين حضور مسولان براي موفقيت ورزشكاران خيلي مفيد و مثبت خواهد بود و بايد مسولان اين حاضر شدن در اردوهاي تيم ملي را بيشتر از قبل كنند.

وي ادامه داد: مسولان در اردوي تيم هاي ملي حاضر مي شوند و قول هاي به ورزشكاران مي دهند كه اين قول ها به ورزشكاران بايد برآورده شود تا روحيه و انگيزه براي مسابقات بالاتر برود.

افشار زاده تصريح كرد: با اين كه در ورزش پيش بيني سخت است ولي به شخصه وقتي قولي به ورزشكاران مي دهم سعي مي كنم به طور كامل به قول خود عمل كنم و تا الان وعده هاي خود را عملي كرده ام.

وي در مورد حضور در اردوي تيم ملي وزنه برداري گفت: تيم ملي وزنه برداري پراميد ترين تيم حاضر در المپيك 2012 لندن است چون احتمال مدال آوري اين تيم در المپيك بسيار زياد است ولي پس از اين اردوها به اردوهاي تيم هاي ديگر خواهيم رفت.

افشار زاده تصريح كرد: تيم هاي كشتي فرنگي و آزاد، تكواندو و ساير رشته ها نيز اميد مدال دارند و در تمرينات اين تيم ها هم حاضر خواهيم شد و از نزديك شدن با مربيان و ورزشكاران هم صحبت خواهيم شد.

وي در مورد عملكرد فدراسيون وزنه برداري گفت: 3 سال در فدراسيون وزنه برداري حضور داشتم و از مشكلات اين رشته آگاه هستم در زمان مسوليت بنده در فدراسيون روزي 18 و 19 ساعت كار مي كرديم و در حال حاضر نيز فدراسيون وزنه برداري با رياست حسين رضا زاده عملكرد خوب و چشم گيري دارد كه به رضا زاده و كوروش باقري و ديگر عوامل اين فدراسيون تبريك مي گويم.

افشار زاده خاطر نشان كرد: براي موفقيت بيشتر در المپيك لندن بايد نفرات حاضر دراين آوردگاه بزرگ را تشويق كنيم تا ورزشكاران ما با تمام توان و قدرت خودبا قهرمانان ساير كشورها رقابت كنند و با مدال آوري دل مردم را شاد كنند.

وي ادامه داد: تيم ملي وزنه برداري سال بسيار سختي را براي موفقيت پيش رو دارد و بايد از فروردين مسابقات جهاني را در رده جوانان و سپس المپيك را آغاز كند و مسولان ورزش بايد اين وزنه برداران را تشويق كنند تا با دست پر از اين مسابقات بازگردند.

افشار زاده تاكيد كرد: كسب سهميه المپيك براي وزنه برداري خيلي سخت بدست آمد ولي براي گرفتن مدال در المپيك لندن بايد تمرينات سخت تر و فشرده تري را وزنه برداران انجام دهند و بايد امكانات و تجهيزات كافي را به تيم ملي وزنه برداري داده شود كه از اين كار دريغ نخواهيم كرد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار