مسئول طرح ملی آموزش شنا آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

آموزش 98 درصد از دانش آموزان در طرح سباح اردبیل

مسئول طرح ملی آموزش شنا (سباح) آموزش و پرورش استان اردبیل از زیر پوشش قرار گرفتن 98 درصد دانش‌آموزان سوم ابتدایی استان اردبیل در طرح سباح خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، غلامحسین خجسته در آیین اختتامیه طرح ملی آموزش شنا در محل سالن استخر سر پوشیده فجر نیر اظهار داشت: تاکنون 18 هزار و 551 دانش آموز سوم ابتدایی استان اعم از دختر و پسر در رشته کرال سینه زیر آموزش قرار گرفته‌اند.
مسئول طرح ملی آموزش شنا آموزش و پرورش اردبیل اجرای این طرح را در راستای ارتقای سطح سلامت و آمادگی جسمانی، ممانعت از هدر رفت سرمایه‌های انسانی ذکر کرد.
این مسئول شهرستان نیر را از جمله شهرستان‌های موفق استان در آموزش شنا برای دانش‌آموزان عنوان کرد و خواستار احداث استخرهای متعدد در مناطق محروم استان از جمله نیر شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش نیر هم با قدردانی از همکاری اداره امور ورزش و جوانان شهرستان نیر در حمایت از اجرای این طرح، ابراز داشت: 317 دانش‌آموز دختر و پسر سوم دبستان از 75 واحد آموزشی نیر زیر پوشش آموزش شنا قرار گرفتند.
عین‌الله یوسفی‌سادات اضافه کرد: منطقه نیر با توجه به پراکندگی روستایی و شرایط جغرافیایی حاکم بر منطقه جزو اولین مناطق در استان بوده که طرح سباح را با موفقیت اجرا کرده است.
در پایان این مراسم از شناگران موفق و برتر در طرح ملی شنا و همچنین از مسئولان و مربیان شنا با اهدای هدایایی تجلیل شد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.