حجت الاسلام انصاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پيام رزمايش ولايت 90 صلح و دوستي براي کشورهاي منطقه بود

رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش، گفت: رزمايش ولايت 90 حاوي پيام صلح و دوستي براي کشورهاي منطقه و پيام توانمندي و اقتدار در برابر مستکبران بود.

حجت الاسلام محمدعلي انصاري، در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري رزمايش ولايت 90 اظهار داشت: اين رزمايش، حاوي پيام همراهي، همدلي و صلح و دوستي براي کشورهاي منطقه و پيام توانمندي، اقتدار و جديت ايران در دفاع از منافع خود براي مستکبران بود.

وي با تاکيد بر لزوم ايفاي نقش کشورهاي منطقه در ايجاد امنيت خاطر نشان کرد: آنها که به درياها و برخي کشورها چشم طمع دارند بدانند که امروز به لطف خدا ايران، کشوري مقتدر است که با در اختيار داشتن تجهيزات و توانمندي بالاي انساني مي تواند در موقع لزوم هر تهديدي را با تهديد پاسخ دهد.

رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش با اشاره به تهديد آمريکا مبني بر تحريم نفتي ايران تصريح کرد: بعيد مي دانم دنياي استکبار و سلطه گران جرأت عملي کردن چنين تهديداتي را داشته باشند، چرا که هر روز شاهد افزايش توانمندي نيروهاي مسلح ما هستند و در رزمايش ولايت 90 نيز به آنها ثابت شد که نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي با در اختيار داشتن کارکناني غيور، دريادل و علاقه مند به کشور خود و همچنين داشتن تجهيزات و امکانات مناسب، آماده مقابله با هر نوع تهديدي هستند.

وي تاکيد کرد: امروز نيروهاي مسلح و به ويژه نيروي دريايي ارتش و سپاه، با تمسک به آموزه هاي ديني و همچنين علاقه اي که به نظام و مردم دارند گوش به فرمان ولي امر خود و فرماندهي معظم کل قوا آماده هر گونه جانفشاني و دفاع از کشور هستند.

حجت الاسلام انصاري، پيام ديگر رزمايش ولايت 90 را ايجاد آرامش در مردم و دوستداران ايران به پشتوانه نيروهاي مسلح کشورمان دانست و افزود: اميدوارم با همدلي و همکاري کشورهاي منطقه، شاهد منطقه اي خوب و با امنيت باشيم./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار