جانشین گروه مشاوران نظامی رهبر معظم انقلاب:

سرباز امام زمان(عج) در تبعیت از رهبری درنگ نمی‌کند

جانشین گروه مشاوران نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: سرباز امام زمان(عج) بر انجام آموزه‌های دینی و اطاعت از ولی فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی موسسه آینده روشن، ناصر آراسته اظهار کرد: اگر مردم بصیرت دینی و شعور سیاسی نداشته باشند، حماسه‌هایی همچون نهم دی ماه تحقق پیدا نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: عمق بصیرت مردم به این است که تدبیر و نیت اعلام نشده رهبرشان را به خوبی اجرا کرده و منویات ولی فقیه را با آگاهی و هوشیاری بی‌نظیر به منصه ظهور رساندند و صحنه‌هایی ناب از ارتباط مستحکم رهبر و ملت را به نمایش گذاشتند.
جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: من معتقدم که بصیرترین و آگاه‌ترین ملت از نظر دینی و سیاسی، مردم غیور ایران اسلامی هستند که تجلی آن را بارها مشاهده کرده‌ایم.
وی همچنین درباره نقش بصیرت مردم در زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: ملت ایران اگر فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد یک تمدن شکوهمند اسلامی در کشورمان و الگو بودن برای دیگر ملت‌ها را مورد توجه قرار داده و با جدیت پیگیری کند، در حقیقت زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهند بود.
آراسته در ادامه افزود: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل دادند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بنیانگذار تمدن شکوهمند اسلامی در جهان هستند که این تمدن به دست مردم بصیر شکل خواهد گرفت و امیدواریم زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم بیاورد.
جانشین گروه مشاوران نظامی رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش ارتش جمهوری اسلامی در زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) خاطرنشان کرد: ارتش در حقیقت سرباز امام زمان(عج) است و همواره باید خودش را برای نمایش‌های حضوری و در اجتماعات، راهپیمایی‌ها و رزمایش‌ها آماده نگه دارد.
وی با بیان اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی، آمادگی برای عملیات ظهور است، اظهار کرد: سرباز واقعی امام زمان(عج) در عصر غیبت کسی است که واجبات خود را انجام دهد، از منکرات دوری کند، محرمات را انجام ندهد و امر رهبرش را بر چشمانش بگذارد.
آراسته با بیان اینکه همه باید برای رسیدن به جایگاه ارزشمند سربازی حضرت ولیعصر(عج) تلاش کنند، تصریح کرد: اگر غیر از این باشد شعار داده‌ایم و شعارمان باطل است، زیرا سرباز امام زمان(عج) بر انجام آموزه‌های دینی و اطاعت از ولی فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.