استاندار فارس خواستار شد

راه‌اندازی صندوق مشترک سرمایه‌گذاری بین فارس و جزیره کیش

استاندار فارس خواستار راه‌اندازی صندوق مشترک سرمایه‌گذاری بین استان فارس و جزیره کیش شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در نشستی مشترک با اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و جمعی از فعالان کیش، خواستار راه‌اندازی صندوق مشترک سرمایه‌گذاری بین استان فارس و جزیره کیش شد.
استاندار فارس در ادامه جلسه افزود: با توجه به سفرهای گسترده مردم فارس به کیش باید راهکارهایی اندیشیده شود تا این سفرها به صورت دو طرفه صورت گرفته و این همجواری باعث رونق اقتصادی و جذب گردشگر به این استان شود.
در این نشست که در استانداری فارس با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران فارس برگزار شد، موضوع چگونگی گسترش روابط اقتصادی، جذب و توسعه گردشگری، راه‌اندازی تورهای زمینی و توسعه مناسبات تجاری و بازرگانی با توجه به موقعیت استراتژیک استان فارس و جزیره کیش بررسی شد.
در این جلسه برخی از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران این استان مشکلات پیش روی خود را مطرح کرده و گفتند که با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی باید تمهیداتی سنجیده شود تا محصولات داخلی در بازار کیش به راحتی عرضه شود.
در پایان این نشست با توجه به ورود بخش اعظم مایحتاج عمومی جزیره کیش از استان فارس، مقرر شد برای کاهش عوارض و همچنین بهره‌مندی تولید کنندگان از مشوق‌های صادراتی، موضوع مقررات صادرات به کیش با توجه به قانون قلمرو گمرکی مناطق آزاد از طریق مسئولان گمرک پیگیری شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.