مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم خبر داد

برگزاری جلسات علمی کاربردی ویژه فعالان بخش صنعت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم از آمادگی این اداره کل برای برگزاری جلسات علمی کاربردی ویژه فعالان بخش صنعت خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، حسن رحمانی در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی ضمن رسیدگی به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مسئولان این واحدها اظهار کرد: هدف از این بازدیدها شنیدن نقطه نظرات مفید و سازنده مدیران کارخانجات، صنعتگران و کارگران در خصوص ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار بوده و در این بازدید‌ها نوع نگرش این کارخانجات را نسبت به کسب و کار ارزیابی می‌کنیم.
وی افزود: هم صدایی واقعی بین مسئولان، کارفرمایان به ویژه کارگران موجب رونق اقتصادی شده و می‌توان با شتاب ویژه‌ای پیشرفت اقتصادی را محقق کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همیشه آماده برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و جلسات علمی و کاربردی برای بهبود وضع این اقتصادی استان است.
وی در بازدید از شرکت بشکه‌سازی فولاد که بزرگ‌ترین مرکز تولید بشکه‌های فولادی است، اظهار کرد: این شرکت با توجه به تولید و اهمیت به نقش و جایگاه کارگران در تولید یکی از شرکت‌های موفق به شما می‌رود که باید برنامه‌ریزی برای تسریع در اجرای طرح توسعه آن نیز صورت پذیرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.