خانه مددجویان فاروج با 123 ميليون ريال اعتبار تعمیر شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 123 میلیون ریال برای تعمیرات مسکن مددجویان این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، غلامحسن خوشقامت با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، 34 منزل مسکونی با اعتباری بالغ بر 123 میلیون و 716 هزار ریال تعمیر جزئی و کلی شده است، اظهار داشت: کمیته امداد برای تعمیر جزئی مسکن مددجویان دو میلیون ریال و تعمیر کلی پنج میلیون ریال تسهیلات اعطاء می‌کند.
وی در مورد شرایط پرداخت تسهیلات تعمیر مسکن افزود: این تسهیلات به ساختمان‌های نوساز و نیاز به تعمیر و خانواده‌های عائله بالای سه نفر، پرداخت می‌شود اما به خانه‌های کلنگی این هزینه‌ها اختصاص نمی‌یابد.
خوشقامت با اشاره به اینکه این نهاد در بحث ساخت مسکن مددجویان نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده است، تصریح کرد: از سال 85 تاکنون 392 منزل مسکونی در قالب طرح بهسازی منازل مددجویان احداث و به آنان تحویل داده شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فاروج در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ساخت 138 واحد مسکونی دیگر در این شهرستان آغاز شده است، گفت: تاکنون 61 واحد از تعداد واحدهای یاد شده تکمیل و به خانواده‌ مددجویان تحویل شده است.
وی با بیان اینکه ناظران مسکن این نهاد در طول مدت احداث ساختمان بر تمام امور ساخت و سازها نظارت دارند، اظهار داشت: قبل از ساخت نیز خانواده نیازمند به ساخت مسکن، توسط کارشناسان مربوطه شناسایی و با توجه به شرایط خانواده برای طی امور لازم به امداد معرفی می‌شوند.
خوشقامت با اشاره به اینکه این طرح با همکاری بنیاد مسکن شهرستان اجرا می‌شود، گفت: این نهاد با گرفتن وکالت از مددجویان امور اداری و آزادی اقساط تسهیلات، نظارت بر ساخت و سازها را برای سرعت در پیشرفت کار انجام می‌دهد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.