هفته آینده

هیئت تجاری مازندران به عراق می‌رود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران از سفر هیئت تجاری اقتصادی مازندران سه‌شنبه iهفته آینده به اقلیم کردستان عراق خبر داد. خبرگزاری فارس: هیئت تجاری مازندران به عراق می‌رود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران، غلامرضا عشریه اعلام کرد: به دنبال سفر گذشته هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق به مازندران و به دعوت "بهروز محمد صالح فقی رشید" استاندار سلیمانیه عراق، هیئت تجاری اقتصادی مازندران به این کشور می‌رود.


وی ابراز داشت: این سفر با هدف توسعه روابط دوجانبه و تسهیل شرایط تجاری، بررسی و رفع موانع و مشکلات تجار و بازرگانان دوطرف، توسعه همکاری برای جذب سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دو طرف به ریاست طاهایی استاندار مازندران انجام می‌شود.
عشریه گفت: صدور موادغذایی، خدمات فنی و مهندسی و ماشین آلات صنعتی، جذب سرمایه‌گذاری و توریسم در دستور کار این سفر قرار دارد.
این مسئول ابراز داشت: تعدادی مدیران کل، اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، مسئولان برخی از واحدهای تولیدی، اقتصادی و بازرگانی مازندران از جمله 50 نفر این هیئت تجاری هستند که در این سفر چهار روزه استاندار را همراهی می‌کنند.
وی در پایان متذکر شد: در سفر هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق به مازندران که در فروردین سال گذشته انجام شد 12 یادداشت تفاهم برای گسترش همکاری‌هایی دو طرف امضا شده بود. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.