مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی:

خدمات زیربنایی شهرک مهرگان قبل از افتتاح آماده بهره‌برداری است

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در شهرک مهرگان مشهد مقدس تمامی خدمات زیربنایی قبل از افتتاح رسمی و استقرار مردم، آماده بهره‌برداری است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا قاسمی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی افتتاح 12هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان خراسان رضوی اظهار داشت: در شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت که شامل 13 شهر است، حدود 9 هزار و 673 واحد، در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت حدود یک هزار و 827 واحد، در شهرهای جدید گلبهار و بینالود 809 واحد و 918 واحد ساخته شده در بافت فرسوده که از خط اعتباری مسکن مهر استفاده کرده‌اند، آماده افتتاح است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شهرک مهرگان مشهد مقدس، حدود یک‌هزار واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: در شهرک مهرگان علاوه بر وجود خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و مخابرات، خدمات روبنایی همچون راه دسترسی مناسب، فضاهای سبز، فضاهای تجاری، مسجد و دو مدرسه ابتدایی و راهنمایی نیز در شهرک مهرگان ساخته شده است که ان‌شاالله به زودی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.
قاسمی افزود: همچنین از اجرای کامل خطوط تغذیه شبکه گازرسانی و نصب علمک و کنتور، اجرای کامل خطوط انتقال آب و نصب کنتور، اجرای کامل تیر برق خیابان‌های اصلی و فرعی و کنتورهای برق، اجرای 10هزار متر مربع فضای سبز، جدول‌گذاری فرا محله‌ای شهرک خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تهیه و نصب وسایل ورزشی، نصب تابلوهای بلوارها و کوچه‌ها و پلاک منازل، دیوارکشی قبرستان نزدیک به شهرک مهرگان، بهسازی مسجد و مدرسه و ساخت واحدهای تجاری با متراژ حدود 500 متر مربع در سه منطقه شهرک مهرگان از دیگر اقداماتی است که همزمان با ساخت مسکن مهر در شهرک مهرگان انجام شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی در مورد راه دسترسی به شهرک مهرگان اظهار داشت: به منظور دسترسی سریع و مناسب مردم به شهرک مهرگان یک بلوار 30 متری به طول یک‌هزار و 300 متر با اعتبار حدود یک میلیارد تومان احداث، آماده‌سازی و آسفالت شده که از دو مسیر بلوار شهید کاوه و جاده کلات دسترسی به شهرک مهرگان را مقدور می‌سازد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.