خوزستان/نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار شد؛

صدور اجازه پروازهای خارجی از فرودگاه دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: درخواست‌های جداگانه‌ای برای رهبری و جانشین فرماندهی نیروهای مسلح نوشته شده تا اجازه پروازهای خارجی از فرودگاه دزفول صادر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سید احمد آوایی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی مدرن‌ترین باغ مرکبات جنوب غرب کشور در دزفول اظهار داشت: برای گرفتن مجوزها و جذب سرمایه‌گذار و مجری برای این طرح بسیار بزرگ کشوری تلاش بسیاری انجام شده است و این پروژه سال‌ها پیش باید به اجرایی می‌شد ولی به دلیل کندی روند مصوبات و گرفتن مجوزها به تعویق افتاده است .
وی درباره تکمیل و شروع به کار پروژه‌های این چنینی گفت: به دلیل وضعیت بحرانی اشتغال در کشور و منطقه این نوید را می‌دهیم که برای استخدام کادر و نیروهای این پروژه‌ها که بعضا نسبت به بیکاری موجود، ناچیز هستند از نیروهای بومی استفاده شود.
وی افزود: به خاطر تقویت و رونق کشاورزی منطقه و توانایی صادرات محصولات با کیفیت دزفول به خارج از کشور سه سال پیش مجوز پروازهای بین‌المللی را اخذ کرده‌ایم ولی از آنجایی که فرودگاه دزفول نظامی است این امر تا کنون به اجرا در نیامده است.
آوایی گفت: نامه‌ها و درخواست‌های جداگانه‌ای برای مقام معظم رهبری و جانشین فرماندهی نیروهای مسلح نوشته شده تا اجازه پروازهای خارجی از فرودگاه دزفول صادر شود و همچنین اداره گمرکات و گذرنامه نیز در دزفول مستقر شود که امیدواریم در آینده ای نزدیک این امر محقق شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.