برای نخستین‌بار

طرح بارش حمل و نقل در مشهد آغاز شد

طرح بارش حمل و نقل به منظور استفاده از ایده‌های نو در راستای عملکرد حمل و نقل شهری با چهار نشست تخصصی در زمینه‌های حمل و نقل ریلی، ترافیک، هوشمندسازی حمل و نقل و حمل و نقل برون شهری، برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، دبیر اجرایی این طرح و مشاور جوان شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد: طرح بارش حمل و نقل نخستین بار است در مشهد اجرا می‌شود که ایده‌پردازی آن از هشتم دی ماه 90 آغاز شده و تا پنج فروردین‌ماه 91 ادامه دارد.
محمدرضا زارع برزشی با بیان اینکه ظرفیت نشست‌های تخصصی محدود است، یادآور شد: دانشجویان رشته‌های حمل و نقل و آمار می‌توانند در این طرح شرکت کنند؛ در پایان طرح نیز جوایز نفیسی برای حمایت از ایده‌پردازان در حوزه حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند جهت ثبت‌نام درنشست‌ها به سایت www.moshaveranejavan.ir مراجعه و ایده‌های خود را حداکثر تا پنج فروردین‌ماه 91در این سایت به ثبت برسانند.
این طرح به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و با حمایت سازمان‌های ترافیک، اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، پایانه‌ها، حمل بار، معاونت حمل و نقل و شرکت قطار شهری مشهد از 9 بهمن تا 21 اسفند ماه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.