پيام هاشمي رفسنجاني به معاون فرهنگي دانشگاه آزاد ؛

داشته‌های فرهنگی دانشگاه آزاد ، بسیار چشمگیر بوده است

رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد طي پيامي گفت: بی‌تردید داشته‌های فرهنگی دانشگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، بسیار چشمگیرتر بوده که ارزیابان را بر آن داشته تا این دانشگاه را در جمع برترین‌ها جای دهند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد با صدور پیامی از فعالیت‌های محمدمهدی مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مظاهری
معاون محترم فرهنگی دانشگاه
با سلام

فرهنگ اقامه نماز سنگ محکمی بر دین‌باوری جامعه است و تلاش در توسعه و ترویج آن ضرورت بسیار دارد. موفقیت معاونت فرهنگی دانشگاه در پنج دوره متوالی و تقدیر ویژه از این تلاش‌ها در اجلاس سراسری اقامه نماز کشور در میان تمامی دستگاه‌ها و نهادها، برترین نماد اسلامیت دانشگاه است.

بی‌تردید داشته‌های فرهنگی دانشگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، بسیار چشمگیرتر بوده که ارزیابان را بر آن داشته تا این دانشگاه را در جمع برترین‌ها جای دهند. بی‌گمان این دستاورد، آسان به دست نیامده و حفظ آن در شرایط کنونی برای دانشگاه آزاد اسلامی ضرورتی حیاتی به شمار می‌رود.

آنچه تاکنون این دانشگاه را در مسیر تندبادهای غرض و کینه‌ورزی‌ها، حفظ نموده، کارنامه درخشان فرهنگی بوده و دستاوردهای علمی دیگر در سایه این بنیان محکم رشد کرده است.

بدیهی است برای حفظ این دستاورد نباید از هیچ تلاش و هزینه فروگذار کرد. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و همکاران خدومتان امیدوارم در سایه الطاف خداوند سبحان در خدمت به فرهنگ دانشگاه و جامعه بیشتر توفیق یابید.

همچنین به هیئت رئیسه دانشگاه توصیه می‌نمایم برای برطرف کردن کمبود منابع مالی و انسانی موجود در بخش فرهنگی، همطراز با سایر بخش‌ها اقدام نماید تا دستاوردهای کنونی همچون گذشته استمرار یابد.

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مؤسس دانشگاه/خ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار