به مناسبت 21 فروردين؛

متن وصيتنامه شهيد سپهبد صياد شيرازي

پروردگارا رفتن در دست تو است، من نمى‌دانم چه موقعى خواهم رفت، ولى مى‌دانم كه از تو بايد بخواهم مرا در ركاب امام زمانم قرار دهى و آن قدر با دشمنان قسم خورده‌ات بجنگم تا به فيض شهادت برسم.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، متن وصيتنامه شهيد سپهبد علي صياد شيرازی به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ارحم الراحمين، رب العالمين و صلى الله على محمد و آله الطاهرين و سلم.

انا لله و انا اليه راجعون. هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله. اللهم زدنا ايمانا و ارحمنا. اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له و ان محمداً عبده و رسوله. ارسله بالهدى و دين الحق ،و ان الصديقه الطاهره فاطمه الزهراء، سيدة‌النساءالعالمين، و ان علياً اميرالمومنين والحسن و الحسين و على بن الحسين، و محمد بن على و جعفر بن محمد و موسى بن جعفر و على بن موسى و محمد بن على و على بن محمد والحسن بن على و الحجة القائم المنتظر، صلواة‌الله و سلامه عليهم، ائمتى و سادتى و موالى بهم اتولى و من اعدائهم اتبرء و ان الموت و النشور حق، و الساعة اتية لا ريب فيها و ان الجنة والنار حق. اللهم ادخلنا جنتك برحمتك، وجنبنا و احفظنا من عذابك بلطفك و احسانك

يا لطيفا بعباده. يا ارحم الراحمين.

خداوندا ، اين تو هستى كه قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولايت قرار دادى، خدايا تو خود مى‌دانى كه همواره آماده بوده‌ام آنچه را كه تو خود به من دادى در راه عشقى كه به راهت دارم نثار كنم. اگر اين نبودم آن هم خواست تو بود.

پروردگارا، رفتن در دست تو است، من نمى‌دانم چه موقعى خواهم رفت، ولى مى‌دانم كه از تو بايد بخواهم مرا در ركاب امام زمانم قرار دهى و آن قدر با دشمنان قسم خورده‌ات بجنگم تا به فيض شهادت برسم. از پدر و مادرم كه حق بزرگى بر گردنم دارند مى‌خواهم كه مرا ببخشند، من نيز همواره برايشان دعا كرده‌ام كه عاقبت به خير شوند.

از همسر گرامى و فداكار و فرزندانم مى‌خواهم كه مرا ببخشند كه كمتر توانسته‌ام به آنها برسم،

و بيشتر مى‌خواهم وقف راهى باشم كه خداوند متعال به امّت زمان ما عطا فرموده، آنچه از دنيا برايم باقى مى‌ماند حق است كه در اختيار همسرم قرار گيرد.

از همه آنهايى كه از من بدى ديده‌اند مى‌خواهم كه مرا به بزرگى خودشان ببخشند و بالاخره از مردان مخلص خودم به ويژه حاج آقا امير رنجبر نيكدل، استدعا دارم در غياب من به امور حساب و كتاب من برسند و با برادران ديگر ، چون جناب سرهنگ حاج آقا آذربون و تيمسار حاج آقا آراسته در اين باب تشريك مساعى نمايند.

خداوندا، ولى امرت حضرت آيت الله خامنه‌اى را تا ظهور حضرت مهدى (عج) زنده، پاينده و موفق بدار، آمين يا رب العالمين .

من الله التوفيق.

على صياد شيرازى

19 دى ماه 1371 - 15 رجب 1413

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
روحش شاد و یادش گرامی، مردان بزرگی مثل صیاد هیچ وقت نمی میرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
روحش شاد و یادش گرامی، مردان بزرگی مثل صیاد هیچ وقت نمی میرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
صیاد دل هایی علی جان .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۰۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
روحش شاد ما جوون ها خیلی به شهدا بدهکاریم خییییلی .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
روحش شاد
آخرین اخبار