کارشناس منابع کتابخانه‌های خراسان شمالی:

8000 کتاب به کتابخانه‌های خراسان شمالی اهدا شد

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: امسال در هفته کتاب حدود هشت هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، احسان سیفی اظهار داشت: این تعداد کتاب به پایگاه‌های سراسری اهدا کتاب در کتابخانه‌های عمومی و همچنین پایگاه دائمی جذب کتب اهدایی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اهدا شده است.
وی اضافه کرد: مشارکت مردمی در امر اهدا کتاب و به تبع آن رشد و فزونی منابع کتابخانه‌های عمومی برای بهره‌مندی بیش از پیش مردم کتابخوان و کتاب دوست استان، از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف جذب کتب اهدایی است.
کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پایگاه‌های دائمی اهدا کتاب در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان به صورت فعال آماده دریافت کتب اهدایی اهالی مطالعه است، اظهار امیدواری کرد که مردم فرهیخته استان، هر چه بیشتر در امر اهدا کتاب و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی مشارکت کنند.
وی با بیان اینکه واحد منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم استان در خصوص اهدا کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان است، از همه علاقمندان برای مشارکت عمومی در محقق شدن این وظیفه فرهنگی و همگانی، دعوت کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.