سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز:

شهرداری در نیم فصل دوم متحول خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تیم فوتبال شهرداری تبریز در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تیمی متحول خواهد بود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی اصغر مدیرروستا که به تازگی هدایت تیم فوتبال شهرداری تبریز را بر عهده گرفته است در پایان اردوی این تیم که در کرج برگزار شد به همراه مدیرعامل باشگاه با شهردار تبریز دیدار و گزارشی کامل از روند آماده سازی تیم و نیز وضعیت اردوی کرج به شهردار تبریز ارائه کرد.


وی در این دیدار با ابراز خرسندی از پذیرش مسئولیت هدایت تیم فوتبال شهرداری در نیم فصل دوم لیگ برتر، از تلاش همه جانبه خود برای موفقیت این تیم در دیدارهای پیش رو و کسب رده‌های بالای جدول خبر داد.
مدیرروستا همچنین با اشاره به حمایت‌های خوب و همه جانبه شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر از این تیم افزود: در سایه حمایت‌های شهردار ورزش دوست، اعضای شورای شهر و هواداران فوتبال تبریز، تیم محبوب شهرداری را به جایگاه واقعی آن خواهیم رساند؛ چرا که معتقدیم این تیم با وجود امکانات و زیرساخت‌های موجود در مجموعه باشگاه و نیز حمایت‌های مدیریتی در سطح کلان و در کنار آن بازیکنان خوب و با انگیزه، قابلیت صعود به رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ را دارد و من برای دستیابی به این موفقیت تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: در اردوی کرج ، تیم به سطح آمادگی و انسجام تیمی خوبی رسیده و نتایج این آمادگی را در رقابت‌های نیم فصل دوم خواهیم دید./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.